Partner portalu
„Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela Morana „Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela Morana, fot. jntgroup.com

„Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela Morana

JNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategiczny projekt w segmencie win gronowych. Będzie on realizowany od lipca we współpracy ze popularnym mistrzem kuchni Michelem Moranem. W ofercie znajdzie się dedykowana kolekcja win, a komunikacja prowadzona będzie pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 17 czerwca 2020 09:27

Współpraca firmy JNT Group, jednego z czołowych producentów i importerów win w Polsce oraz Michela Morana, popularnego i powszechnie lubianego w naszym kraju mistrza i pasjonata kuchni, to unikalny projekt mający propagować kulturę picia wina, łączenia go z ulubionymi potrawami Polaków, a także pozwalający dotrzeć do konsumentów otwartych na nową dla nich kategorię.

 – Od 2 lat JNT Group konsekwentnie rozwija portfolio win gronowych, przywiązując wagę nie tylko do kwestii sprzedażowych, ale traktując nasze działania jako swego rodzaju misję. Chcemy propagować kulturę picia wina w naszym kraju, którego spożycie jest jednym z najniższych w Europie, a także przełamywać związane z nim bariery i trafiać do nowych odbiorców. Widzimy duży potencjał, ponieważ w ostatnich latach kategoria win gronowych rośnie. Bardzo cieszymy się na współpracę z Michelem Moranem. Niskie spożycie wina w Polce wynika z strachu przed tym segmentem i duża część konsumentów boi się sięgnąć po wina. Dlatego  jesteśmy przekonani, że koncept „Wino Chefa” pozwoli konsumentom na poznanie wspaniałego świata win, a pasja Michela zabierze ich w ciekawą, pełną przygód podróż – mówi Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

– Dla kucharza wino stanowi nieodłączny element posiłków. Proszę zwrócić uwagę, że degustacje potraw parowane są właśnie z winem, a nie z innymi trunkami. Chciałbym, aby Polacy chętniej sięgali po ten szlachetny napój i potrafili go dobrać odpowiednio do przygotowywanych dań. Jestem przekonany, że moja współpraca z JNT Group sprawi, iż docenimy wino i będziemy czerpać radość z włączania go do naszej kuchni  na co dzień – mówi Michele Moran.

Komunikacja, prowadzona pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”, będzie zachęcać do przełamywania granic i zapraszać  do winiarskiego świata. Szeroko zakrojonej kampanii shoppermarketingowej, w której wykorzystane zostaną między innymi innowacyjne materiały POS, towarzyszyć będą intensywne działania w internecie, obejmujące m.in. influencermarketing,  komunikację w mediach społecznościowych czy e-mailingi.

Michel Moran to kulinarny autorytet, juror w wielu gastronomicznych programach telewizyjnych, autor książek kulinarnych. Z pochodzenia jest Hiszpanem, ale urodził się we Francji, gdzie zdobywał wykształcenie i stawiał pierwsze kroki w swej karierze. Ukończył paryską szkołę hotelarstwa „Jean Doruant”, praktykował i pracował w najlepszych hotelach i restauracjach stolicy Francji, a także w wielu innych regionach Europy. Od 2004 roku mieszka w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.