Partnerzy portalu
Wódka Frant: zbudowanie prężnego biznesu na lata to spore wyzwanie dla restauratorów fot. materiały prasowe

Wódka Frant: zbudowanie prężnego biznesu na lata to spore wyzwanie dla restauratorów

Produkty sprzedawane na świecie jako polska wódka, poza wyjątkami, to współcześnie dość nijaki, pozbawiony charakteru płyn dyskusyjnego pochodzenia, który wypija się szybko i bez większej refleksji nad jego smakiem i proweniencją. Naszym zdaniem nie buduje to, długofalowo, marki polskiej wódki, a z pewnością nie wykorzystuje potencjału skojarzenia “Polska-wódka” – mówi Dorota Żylewicz–Nosowska, właścicielka marki Frant.

Autor: Jakub Szymanek/Horecatrends.pl Data: 11 czerwca 2019 07:46

Marka Frant zadebiutowała na rynku jesienią ubiegłego roku. Swoje portfolio opiera na niszowych alkoholach i wódkach premium pochodzących z Polski. Obecnie okowitę Frant Wildflower można kupić w wybranych sklepach specjalistycznych oraz restauracjach w Polsce, głównie w dużych miastach jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław i Trójmiasto. Właściciele marki rozważają również eksport produktów.

– Aktualnie naszym priorytetem jest zbudowanie rozpoznawalności marki w społeczności sommelierów, szefów kuchni i barmanów w Polsce. Od dawna miałam poczucie, że istnieje potencjał na markę polskiej wódki premium – wyjaśnia Dorota Żylewicz–Nosowska.

 – Frant nigdy nie będzie produktem kupowanym przy okazji cotygodniowych zakupów czy podczas imprezy w klubie nocnym. Dystrybucja będzie rozwijać się wraz ze wzrostem ilości sklepów specjalistycznych i restauracji fine dining w Polsce. Z kolei dystrybucja zagranicą to inny temat, nad którym aktualnie intensywnie pracujemy – dodaje.

Jak już wspomnieliśmy, Frant jest dostępny w wielu restauracjach w Polsce. Produkt jest polecany do wielu potraw m.in. do mięs i ryb.

– Frant został bardzo dobrze przyjęty przez elitę polskiej gastronomii i kultury koktajlowej. Jesteśmy obecni w najlepszych polskich restauracjach i barach. Było to naszym najważniejszym zadaniem na pierwszy rok działalności i udało się to osiągnąć szybciej niż przypuszczałam – mówi właścicielka marki.

Dorota Żylewicz–Nosowska pozytywnie patrzy na rynek gastronomiczny w naszym kraju.

– Rynek HoReCa rozwija się dynamicznie w całej Polsce, dlatego też nie skupiamy się wyłącznie na Warszawie. Widać, że nie jest prostym zadaniem dla restauratora zbudowanie prężnego biznesu, trzymającego jakość przez lata. Na rynku silną pozycję mają tylko wytrwali, rozumiejący potrzebę doszkalania się, bezkompromisowi gracze – analizuje.

– Stawiamy na kontakt osobisty z wszystkimi klientami. Wymaga to wielu podroży i planowania, ale tylko tak zbudujemy wiarygodność. W kontaktach z klientami na pewno pomaga sam produkt, z którego wysoką jakością trudno dyskutować. We współpracujących z nami restauracjach i sklepach pracują znawcy, którzy chętniej proponować będą swoim klientom produkt, w który wierzą – dodaje.

Czytaj więcej: Właścicielka marki Frant: Rynek niszowych alkoholi jest przyszłościowy (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • hahahah

    napiszcie proszę że w koncu szarlatana brzózkę wypi$#@$@#lili !!!!
    Nareszcie heheheheheheh

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.