Wojciech Modest Amaro w nowej kampanii Nespresso



horecatrends.pl/informacja prasowa - 20 lipca 2021 11:23


Wojciech Modest Amaro został zaangażowany w kolejną odsłonę kampanii Nespresso Momento Coffee & Milk.

Kawa to dla mnie chwila relaksu i wyciszenia, by zebrać myśli – mówi Wojciech Modest Amaro w przerwie na kawę podczas nagrywania filmu o swojej pracy w Dębówce niedaleko Warszawy, gdzie realizuje kolejny etap swojej kulinarnej podróży. Amaro od wielu lat współpracuje z Nespresso, stąd też udział kucharza w kolejnej kampanii marki. 

- Mogę wybierać z szerokiej gamy mieszanek kaw i nie raz udało mi się zaskoczyć moich gości. Kawa jest zwieńczeniem serwowanego gościom menu, nie może odbiegać jakością od pozostałych dań. Różnica tkwi w szczegółach. Razem z Nespresso przybliżamy też Polakom coffee pairing, czyli sztukę łączenia kawy z daniami w taki sposób, by osiągnąć synergię smaku. To nieodłączny element fine diningu – mówi Wojciech Amaro.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ekspres Nespresso Memento Coffee & Milk

W miejscu, gdzie Wojciech Modest Amaro będzie realizował swój kolejny kulinarny koncept, stanął nowoczesny ekspres – Nespresso Momento Coffee & Milk. To wybór 12 precyzyjnie skomponowanych przepisów mlecznych i aż pięciu rozmiarów kaw: od ristretto, przez lungo, aż po duże Americano. Ekspres ma ponadczasowy design. Elegancki dotykowy wyświetlacz w szybki, prosty i intuicyjny sposób pozwala zaparzyć wysokiej jakości kawę. Na wyświetlaczu dodatkowo umieszczona jest informacja o stopniu intensywności i nutach aromatycznych każdej z 16 mieszanek kaw dostępnych w portfolio Nespresso Professional.