Partnerzy portalu
Wolny Kraft startuje z akcją „Wiem, kto uwarzył to piwo!” Stowarzyszenie Wolny Kraft zainicjowało akcję „Wiem kto uwarzył to piwo!”. Kampania rusza we wtorek, 9 marca i potrwa do końca miesiąca. / fot. materiały prasowe

Wolny Kraft startuje z akcją „Wiem, kto uwarzył to piwo!”

Stowarzyszenie Wolny Kraft zainicjowało akcję „Wiem kto uwarzył to piwo!”. Kampania rusza we wtorek, 9 marca i potrwa do końca miesiąca. Sklepy specjalistyczne, które biorą udział w akcji, zostały oznaczone specjalnymi naklejkami „Sklep Patronacki” z logiem Wolnego Kraftu.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 09 marca 2021 11:03

- Wolny Kraft to stowarzyszenie konsumenckie, które wspiera różnorodność oraz działa na rzecz polskich przedsiębiorców. Zainicjowaliśmy akcję „Wiem kto uwarzył to piwo!” by wspierać różnorodność na rynku, którą kochają fani piwa. Do współpracy zaprosiliśmy najlepsze sklepy specjalistyczne w kraju, „Świątynie Kraftu”. Są to wyjątkowe miejsca, w których konsumenci mogą poznać historie i twarze piwnej rewolucji. Ponieważ piwo kraftowe, to nie tylko piwo. To rozmaitość, pasja i wiedza, której nie uda się opisać na etykiecie, a którą mogą przekazać tylko inni pasjonaci - mówi Paweł Leszczyński, prezes stowarzyszenia Wolny Kraft.

Kampania rusza we wtorek, 9 marca i potrwa do końca miesiąca. Sklepy specjalistyczne, które biorą udział w akcji, zostały oznaczone specjalnymi naklejkami „Sklep Patronacki” z logiem Wolnego Kraftu. Przygotowaliśmy 20 000 ulotek, w których wyjaśniamy, dlaczego te miejsca są wyjątkowe i zasługują na miano Świątyń Kraftu i tyle samo naklejek z hasłem „Wiem, kto uwarzył to piwo”. Właściciele i pracownicy sklepów nakleją je na krafty, które mają wyjątkową historię, aby sprowokować klientów do rozmowy.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Nie znasz się na piwie kraftowym? Sklepy specjalistyczne, to najlepsze miejsce, aby trochę się o nim dowiedzieć! Nie tylko wybierają najlepsze i najciekawsze piwa dostępne na rynku (spośród tysięcy różnych smaków), dobierają je pod wymagające gusta swoich klientów, ale też wspierają małe, polskie browary rzemieślnicze. W dobie pandemii dla wielu są jedynym kanałem sprzedaży, gdzie ponadto traktuje się ich produkty z pietyzmem, na jaki zasługują – piwa kraftowe muszą być przechowywane w optymalnej tempe-raturze, świeże, a ich immanentną częścią jest powiązana z ich powstaniem historia - mówi Paweł Leszczyński.

- Nasza kampania skierowana jest do osób stawiających swoje pierwsze kroki w świecie piw rzemieślniczych, a także do tych, którzy szukają ciekawego hobby na czas pandemii. Cieszy nas rosnąca dostępność kraftu i fakt, że w coraz większej liczbie punktów można go kupić, ale zdecydowana większość browarów rzemieślniczych jest w nich po prostu niedostępna - dodaje.

Celem kampanii „Wiem, kto uwarzył to piwo!” jest:

• zwrócenie uwagi konsumentów na sklepy specjalistyczne, które nie tylko dokonują selekcji piw pod kątem jakości i innych czynników (historia współpracy, osoba piwowara, wartości reprezentowane przez browar, traktowanie klientów i pracowników), ale też – poprzez bezpośredni kontakt z klientami i piwowarami – potrafią doradzić piwo, które zasmakuje konkretnej osobie,

• uznanie sklepów specjalistycznych, „Świątyń Kraftu”, jako jedynych, wyjątkowych miejsc, które w dzisiejszych czasach wprowadzają konsumentów w piękny i kolorowy świat piw kraftowych, gdzie piwo jest tylko jednym z elementów, a oprócz tego jest społeczność miłośników piwa, potrzeba kształtowania rynku, wysoka kultura picia piwa i świadomość zagrożeń płynących z nadmiernej konsumpcji,

• edukowanie klientów, że piwo sprzedawane w wyspecjalizowanych sklepach wcale nie musi być droższe, niż w sieciach handlowych (również członkowie stowarzyszenia mogą liczyć w nich na zniżki), a oferta zawsze jest dużo ciekawsza,

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.