Partnerzy portalu
#WracamySilniejsi – kampania Upfield Professional Upfield Professional Polska pod hasłem #WracamySilniejsi wspiera branżę gastronomiczną

#WracamySilniejsi – kampania Upfield Professional

Upfield Professional Polska, właściciel takich marek, jak Flora, Rama, Altis czy Violife, pod hasłem #WracamySilniejsi wspiera branżę gastronomiczną w powrocie do nowej, wciąż trudnej, „normalności”.

Autor: horecatrends.pl Data: 13 maja 2021 10:21

Kampania #WracamySilniejsi jest polską odsłoną międzynarodowej akcji Upfield Professional o nazwie #ComeBackStronger. Działania wystartowały w Polsce już dzień po zapowiedziach rządu o otwarciu ogródków i wnętrz restauracji w reżimie sanitarnym i mają podkreślić potrzebę kształtowania bardziej zrównoważonej przyszłości gastronomii, która staje przed zupełnie nowymi wyzwaniami – szukaniem oszczędności i zysków przy równoczesnym zaspokajaniu zmieniających się potrzeb gości, spełnianiu oczekiwań pracowników doświadczonych rokiem pandemii oraz przygotowywaniem się na wciąż niepewną przyszłość.   

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Zależy nam, by stworzyć przestrzeń do dzielenia się pomysłami i inspiracjami, które pomogą restauratorom przywrócić biznes na właściwe tory, zróżnicować ofertę i jak najlepiej dostosować ją do gości – tak o głównych założeniach kampanii opowiada Wiktor Orliński, Marketing Manager Upfield Professional na Polskę i Ukrainę.

– Zebraliśmy szefów kuchni z całego świata, aby zachęcić ich do dzielenia się swoimi pomysłami i nowymi rozwiązaniami, które pomogą uprościć menu, ułatwią pracę w kuchni, ale też dodadzą sił do codziennych zmagań w tym trudnym, ale przecież tak satysfakcjonującym zawodzie – dodaje.

#WracamySilniejsi, czyli…

– Przyszłość restauracji znajduje się…. na talerzu! Restauratorzy powinni wprowadzić do oferty nowe elementy menu i wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości. To szukanie nowych możliwości i źródeł przychodu, uproszczone menu oraz postawienie na uniwersalną i coraz bardziej popularną dietę roślinną. Trzeba planować inteligentnie, dostosowywać się do zmieniających się okoliczności i pamiętać o zrównoważonym rozwoju – mówi Robert Kopacz, Szef Kuchni Upfield Professional. – Takie podejście pozwoli restauratorom zmaksymalizować przychód i oszczędności oraz, oczywiście, przyciągnąć coraz więcej gości.

Przyszłość wcale nie oznacza powrotu do tego, co było. To właśnie teraz jest najlepszy czas na to, by zdecydować, jaka przyszłość nas czeka.

W ramach kampanii #WracamySilniejsi przewidziany jest szereg działań w kanałach społecznościowych marki Upfield Professional, na stronie internetowej upfieldprofessional.com/pl-pl/ oraz działania w mediach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.