Partner portalu
ZM Warmia rozwija sieć Steakownia Bartosz Jankowiak, prezes zarządu ZM Warmia

ZM Warmia rozwija sieć Steakownia

W 2018 r. ZM Warmia otworzyły pierwszą Steakownię, innowacyjny koncept sklepu mięsnego połączonego z częścią gastronomiczną. Obecnie działa pięć Steakowni w całej Polsce: w Biskupcu, Olsztynie, Giżycku, Warszawie i Gdańsku.

Autor: www.portalspozywczy.pl Data: 04 sierpnia 2020 10:50

- W najbliższym czasie szykujemy przeniesienie Steakowni w Olsztynie do nowego, większego lokalu, dzięki czemu będziemy mogli przyjmować dużo więcej gości niż dotychczas. Lokal będzie naszą wizytówką w stolicy Warmii i Mazur - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Bartosz Jankowiak, prezes zarządu Zakładów Mięsnych Warmia.

Jak podkreśla, Steakownie szybko przyjęły się na rynku. Konsumenci szukają miejsc gdzie mogą zjeść polską wołowinę dojrzewającą.

- Steakownie to połączenie sklepów z restauracją, gdzie sprzedaje się najwyższej jakości wołowinę dojrzewającą, a także przyrządzone na miejscu steki. Z tą różnicą, że o ile w restauracjach serwuje się co najwyżej trzy-cztery rodzaje steków, tutaj klient może wybierać z kilkunastu rodzajów, które są eksponowane w przeszklonej ladzie. Klient wybiera odpowiednią grubość steka, a także stopień jego wysmażenia. Nasi Stekmistrzowie chętnie dzielą się wiedzą na temat pochodzenia mięsa, jak również sposobów jego przyrządzenia. W Steakowni można również kupić surowe mięso i przyrządzić je dopiero w domu - dodaje prezes.

W planach ZM Warmia jest także rozwój w kanale HoReCa.

- Pandemia znacząco ograniczyła naszą sprzedaż w tym kanale. Jednak cały czas pracujemy nad odbudową kanału HoReCa. Ten nietypowy czas był dla nas mobilizacją do tego, żeby spojrzeć na rynek z innej perspektywy. Nowa rzeczywistość była impulsem do stworzenia dedykowanej oferty do branży HoReCa. Zaproponowaliśmy nie tylko wysokiej jakości wołowinę. Postawiliśmy również na wspólny rozwój i stworzenie przyjaznych warunków współpracy - mówi Bartosz Jankowiak.

- Nasz zespół cały czas szuka nowych rozwiązań, aby zwrócić uwagę klienta na istotne atuty jakie jesteśmy w stanie zaoferować jako firma: jakość, dogodne warunki handlowe, własna logistyka oraz pomoc specjalistów - podsumowuje.

Więcej na portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.