Partner portalu
7 Street wprowadza na rynek marką Woody's - Premium Burgers Nowa marka Woody's - Premium Burgers

7 Street wprowadza na rynek marką Woody's - Premium Burgers

Na przełomie lutego i marca firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food” wprowadziła na rynek nową markę „Woody’s – Premium Burgers”. Nowa marka uzupełnia portfolio serwowanych burgerów dostępnych w dwóch dotychczasowych markach. Cały koncept w tym przepisy na burgery sprawdził się już wcześniej w USA, gdzie działał lokal z burgerami Woody'ego Harrisa jr.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 17 kwietnia 2020 13:44

- Burgery z menu Woody’s to bardzo odważne kompozycje zarówno pod kątem połączenia smaków oraz ilości składników, na co nie mogliśmy sobie pozwolić w naszych sieciach, gdzie skupiamy się na nieco bardziej tradycyjnych kompozycjach przy zachowaniu umiarkowanych cen. Każdego z 12 burgerów można zamówić na 5 sposobów poprzez bezpłatną zamianę kotleta, a do wyboru jest: wołowy, grillowana pierś kurczaka, panierowany filet z kurczaka, roślinny z cieciorki oraz roślinny Beyond Meat, który jako jedyny jest dodatkowo płatny. Burgery Woody’s przygotowywane są z wysokiej jakości produktów co w połączeniu z większą ich ilością sprawia, że jest to najwyższa półka cenowa burgerów w naszych sieciach - tłumaczy Łukasz Błażejewski, twórca 7 Street.

Woody’s działa w 12 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Poznań, Szczecin czy Białystok. Obecnie ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 firma działa w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę sieci, ale po zniesieniu ograniczeń zamierza ruszyć z ekspansją i otworzyć nowe lokale z obsługą gości.

- Jednocześnie jesteśmy teraz w pełni gotowi logistycznie nawiązać współpracę z innymi firmami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Woody’s przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu. Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Woody’s m.in. takich jak gatunkowa grubo mielona wołowina z której ręcznie robione są burgery, pieczywo własnego wypieku, oryginalne sosy oraz przyprawy - dodaje Błażejewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.