Partnerzy portalu
AmRest ma nowy plan motywacyjny dla kadry zarządzającej i managerów AmRest prowadzi obecnie 2 395 restauracji w 25 krajach. Fot. Shutterstock

AmRest ma nowy plan motywacyjny dla kadry zarządzającej i managerów

AmRest zatwierdził nowy Długoterminowy Plan Motywacyjny, który zastępuje dotychczasowe motywacyjny plany opcji na akcje dla swojej kadry zarządzającej i managerów.

Autor: Katarzyna Gubała Data: 31 grudnia 2021 09:20

AmRest Holdings SE poinformował, że w grudniu 2021 roku Rada Dyrektorów zatwierdziła nowy Długoterminowy Plan Motywacyjny ("LTIP"), który zastępuje dotychczasowe motywacyjny plany opcji na akcje dla kadry zarządzającej i managerów AmRest.

LTIP przewiduje przekazanie akcji Spółki członkom zespołu zarządzającego i niektórym managerom AmRest, o ile spełnione zostaną określone kryteria. Główne zasady i warunki LTIP, w tym liczba przyznanych akcji, zostały szczegółowo opisane w załączniku do raportu i są dostępne na amrest.eu. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

AmRest Holdings SE jest firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz innych krajach Azji. AmRest prowadzi obecnie 2 395 restauracji w 25 krajach. Należą do niego m.in. KFC, Burger King, Starbucks i Pizza Hut. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.