Partnerzy portalu
AmRest: musimy dostosować sposób funkcjonowania do nowych okoliczności fot. shutterstock

AmRest: musimy dostosować sposób funkcjonowania do nowych okoliczności

- Dynamiczne rozprzestrzenianie się koronawirusa, w dodatku na tak ogromną skalę, postawiło nie tylko biznes, ale i całe narody w zupełnie nowej rzeczywistości. Z dnia na dzień musimy zmienić nasze codzienne nawyki i dostosować swój sposób funkcjonowania do nowych okoliczności - mówi serwisowi www.horecatrends.pl Izabela Winsztal, PR Manager AmRest.

Autor: MB; www.horecatrends.pl Data: 22 kwietnia 2020 16:44

- Zgodnie z obowiązującymi regulacjami, nasze restauracje (KFC, Pizza Hut, Burger King) oferują obecnie sprzedaż posiłków w formie na wynos, w dostawie lub drive thru. Również w wybranych kawiarniach Starbucks udostępniamy możliwość zakupu kawy na wynos przez specjalne okienko. Koncentrujemy się więc na zapewnieniu klientom bezpiecznych usług i produktów za pośrednictwem dostępnych kanałów sprzedaży. Opcja dostawy może być również realizowana z restauracji zlokalizowanych w centrach handlowych, co dodatkowo zwiększa nasze możliwości, jeśli chodzi o obszar dowozu - zapewnia ekspertka AmRest.

Każda forma tych działalności odbywa się przy zachowaniu rygorystycznych środków bezpieczeństwa i higieny.

- Uważamy, że kontynuacja dostarczania żywności przez różne podmioty, w tym restauracje, odgrywa istotną rolę w obecnej sytuacji, zarówno z perspektywy społecznej, jak i przedsiębiorstwa. Wysyła to jasny sygnał do społeczeństwa, że biznes w tych trudnych czasach funkcjonuje, dając pracę i zapewniając podstawowe potrzeby. To podejście wymaga też dostosowania odpowiedniej komunikacji. Należy bowiem zapewnić, że restauracje ściśle trzymają się określonych procedur i standardów, a sam proces dostawy jest obecnie jedną z bezpieczniejszych możliwości zakupu żywności. W tym celu wprowadziliśmy m.in. specjalną opcję bezkontaktowego odbioru – tzn. płatność odbywa się przez internet, a kurier dostarcza gotowe zamówienie pod drzwi - przyznaje.

I zapewnia, że klienci chętnie z tej możliwości korzystają. 

- Jednocześnie angażujemy się w akcję dowożenia posiłków dla personelu kilkudziesięciu szpitali w Polsce. Łącznie, restauracje KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarnie Starbucks, przekazały ponad 20 tysięcy posiłków, a AmRest został partnerem strategicznym akcji #WzywamyPosilki. Pozytywne bodźce są nieocenione w tym trudnym i wymagającym czasie dla nas wszystkich - dodaje Izabela Winsztal.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.