McDonald’s z okazji 30. urodzin przygotował limitowaną ofertę Big Mac Bacon i Sharing Fries.
W ciągu trzech dekad obecności McDonald’s w Polsce Big Mac zdobył rzeszę wiernych fanów. Teraz marka przygotowała limitowaną edycję klasyka: Big Mac Bacon z 3 plastrami bekonu.
Dla tych, którzy stawiają na klasykę, niezmiennie dostępny jest król menu: Big Mac, czyli dwie porcje 100-procentowej wołowiny, sałata, pikle, cebulka, plaster sera topionego cheddar i sos, którego receptura jest trzymana w tajemnicy.
W ciągu trzech dekad wiele się zmieniło. Nasza 500. restauracja nie przypomina tej otwartej w 1992 roku w Sezamie. 30 lat upłynęło nam pod znakiem wdrażania innowacji w wielu obszarach, jednak jedno pozostało niezmienne - legendarny Big Mac na szczycie różnorodnego menu. Urodziny najlepiej świętować w gronie przyjaciół, dlatego zapraszamy naszych gości do spotkań w McDonald’s przy idealnych do dzielenia się Sharing Fries i klasycznych burgerach w wyjątkowym wydaniu - w końcu okazja również jest wyjątkowa
Anna Borys, Dyrektor działu Corporate Relations McDonald’s Polska
Kampanii towarzyszy spot reklamowy, który potwierdza, że Big Mac łączy pokolenia. Sięgają po niego zarówno zapracowani rodzice, jak i zabiegani nastolatkowie. Niezależnie od wieku, każdy raz na jakiś czas ma smaka na Maka. Znane i lubiane hasło powraca w najnowszej kampanii, zwiastując nową linię komunikacji McDonald’s. Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa. Produkcję video zrealizowała OTO Film. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 500 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez ponad 80 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.