Bobby Burger ma w sieci 42 lokale



www.horecatrends.pl - 31 lipca 2019 09:28


W drugiej połowie lipca  2019 r. polska sieć burgerowni otworzyła lokale w kolejnych polskich miastach. Nowe lokale Bobby Burger zostały otwarte w Kielcach oraz w Gdańsku, co oznacza, że pod skrzydłami sieci działa już 42 lokale w całej Polsce. Jednocześnie zapowiada, że to nie koniec otwarć w tym roku.

Marka Bobby Burger dynamicznie rozwija się w oparciu o system franczyzowy oraz otwarcia lokali własnych.

– Nasza strategia rozwoju jest realizowana zgodnie z planem. W tym roku otworzyliśmy już sześć lokali w całej Polsce. Poza Kielcami i Gdańskiem, w pierwszej połowie roku otworzyliśmy nowy lokal własny w Poznaniu, dwa lokale własnościowe w Warszawie, oraz burgerownię w systemie kontenerowym w Szczecinie - mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger. Jak zapowiada, to nie koniec ekspansji marki. – W najbliższym czasie mamy w planach otwarcie trzeciej burgerowni w Łodzi, trzeciego lokalu własnego w Poznaniu oraz kolejnego lokalu własnego w Warszawie, w CH Sadyba. Do 2022 roku chcemy powiększyć sieć burgerowni z obecnych 42 do 67 lokali – dodaje.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zarówno w ofercie lokalu w Kielcach, jak i w Gdańsku, znajdziemy klasyczne burgery ze 100% wołowiną, propozycje drobiowe, oraz 4 pozycje wegetariańskie – Vedżesikę, Brajana, Grażynę i Janusha. Fani nowych smaków i niestandardowych połączeń mają do wyboru menu sezonowe – zmieniane regularnie co trzy miesiące. Obecnie jest to burger z soczystą gruszką.

- By spełnić oczekiwania wszystkich klientów, w lokalach Bobby Burger istnieje możliwość wyboru rodzaju pieczywa np. zamiana bułki na bezglutenową oraz modyfikacja wszystkich burgerów poprzez wymianę składników – od serów, po sosy, warzywa i kotlety. W menu dostępne są również m.in. frytki z autorską przyprawą, kawa z ekspresu kolbowego czy lemoniada – dodaje Maciej Sobolewski z Bobby Burger.