Bobby Burger podsumowała 2022 rok - który upłynął pod znakiem wege, ekologii i zmian w zakresie funkcjonowania franczyzy.
W 2022 r. sieć Bobby Burger wprowadziła menu 50/50 (połowa dań jest mięsna a połowa roślinna). To ukłon w stronę zróżnicowanych potrzeb współczesnych konsumentów.
W ubiegłym roku wypuściliśmy w świat naszą Deklarację Odpowiedzialności, w której opisujemy, jakimi wartościami kierujemy się jako marka. Stąd ekologiczne opakowania do dań na wynos, zmniejszenie śladu węglowego dzięki energooszczędnym urządzeniom, ograniczenie użycia przetworzonych produktów, dążenie do czystej etykiety. W 2022 zainicjowaliśmy też projekt badawczy, którego celem jest ograniczenie zużycia wody i energii oraz emisji metanu przy produkcji wołowiny. Rozpoczęliśmy ponadto własne uprawy hydroponiczne, w których zużywa się o 90 proc. mniej wody. Działania te to rozpoczynają nowy etap w rozwoju sieci – mówi Bogumił Jankiewicz, CEO Bobby Burger.
Cały materiał zobacz na propertynews.pl.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.