Partnerzy portalu
Brand McDonald's wart 130,4 mld dolarów fot. shutterstock

Brand McDonald's wart 130,4 mld dolarów

Globalna sieć McDonald’s to najbardziej wartościowa marka fast food na świecie według rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za rok 2019, autorstwa WPP i Kantar. Brand wart jest 130,4 mld dolarów. Wartość marek z tej kategorii wzrosła w skali roku o 13 proc. do poziomu 261,1 mld dolarów.

Autor: Wirtualnemedia Data: 29 lipca 2019 16:11

Wartość marki McDonald’s wzrosła o 18 proc. rdr., osiągając wartość 130,4 mld. Jak wskazują autorzy opracowania, to efekt zdolności firmy do wykorzystywania takich trendów, jak rosnący popyt na zdrowszą żywność i opakowania przyjaźniejsze dla planety.

Wiele restauracji McDonald’s obecnie oferuje klientom możliwość zamawiania przy ladzie, w kiosku lub za pośrednictwem aplikacji oraz wybór między odbiorem zamówienia przy okienku lub dostarczeniem go do stolika.

Nieustanne koncentrowanie się na doskonaleniu obsługi klienta sprawiło, że McDonald’s nabył również start up z branży sztucznej inteligencji (AI). Kolejne miejsca w rankingu zajmują Starbucks (45,8 mld dol.), KFC (17,2 mld. dol.) i Subway (17,1 mld dol.).

Więcej: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.