Od 23 listopada 2022, we wszystkich Makach w Polsce, dostępny jest Burger Drwala. Zimowy klasyk wraca do oferty McDonald’s w 5 wariantach. Fani będą mogli delektować się jego smakiem między innymi w restauracji w Ustroniu, która została… wydziergana na drutach.
W 2022 roku Burger Drwala w McDoanld's będzie dostępny w 5 wariantach: klasycznym, podwójnym, z kurczakiem, z żurawiną (do 20.12) oraz na ostro (od 21.12).
W menu pojawią się również zakręcone frytki z sosem śmietanowym, a w połowie stycznia fani Drwala mogą liczyć na noworoczną niespodziankę.
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala towarzyszy także wyjątkowa kampania, ukazująca lepszą stronę zimy. Czy da się zrobić Maka z włóczki? Okazuje się, że tak. W Ustroniu powstała najbardziej przytulna restauracja w Polsce, i to wydziergana na drutach. Każdy może ją odwiedzić w między 21 a 27 listopada.
Co roku pokazujemy Polakom jak wygląda lepsza strona zimy i dajemy im jej doświadczyć. W tym sezonie nie mogło być inaczej. W zimie najważniejsze jest to, żeby było nam ciepło, dlatego jedną z naszych restauracji postanowiliśmy „zrobić na drutach”. Zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, opatuliliśmy Maka w Ustroniu kolorowymi materiałami tak, żeby stał się swego rodzaju swetrem i wyglądał jakby był zrobiony z włóczki. To najbardziej przytulna restauracja w Polsce, którą stworzyliśmy w zaledwie 28 dni
Jakub Strutyński, Marketing Manager McDonald’s Polska
Burger Drwala 2022 kosztuje 22,90 zł w wersji klasycznej i z kurczakiem. Podwójny Burger Drwala jest w cenie 27,90 zł. Burger Drwala z Żurawiną kosztuje 24,40 zł.
Dla największych fanów Burgera Drwala McDonald’s przygotował również dodatkową niespodziankę. Już niebawem w aplikacji mobilnej, użytkownicy biorący udział w programie lojalnościowym MojeM Nagrody, będą mogli zdobyć gadżety z kolekcji Drwala, a wśród nich: swetry, czapki, szaliki, włóczki z szydełkami czy kocyki.
Szczegółowy regulamin akcji będzie można znaleźć w aplikacji.
W ramach kampanii zaplanowano emisję w telewizji 30-sekundowego spotu, zrealizowanego w nietypowej restauracji w Ustroniu. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne oraz reklamę OOH.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.