Burger King przeciw upiornym clownom i urodzinom w McDonald's



Wirtualnemedia - 13 maja 2019 10:48


Burger King w kampanii "Clown-Free Birthday" zwraca uwagę, że clowny dla wielu maluchów są przerażające. Przy okazji, kolejny raz dostaje się sieci McDonald's - czytamy w serwisie Wirtualnemedia.

Na kampanię "Clown-Free Birthday" składa się cykl plakatów, na których widać clowny z dziećmi. Maluchom daleko jednak do radosnego nastroju - są zlęknione, zaniepokojone, płaczą i wyrywają się "miłym" towarzyszom. Marka zwraca uwagę, że zamawiany często na urodzinowe przyjęcia clown może wyrządzić dzieciom psychiczną krzywdę, zamiast stanowić integracyjną atrakcję imprezy.

"Urodziny powinny być szczęśliwe" - głosi slogan akcji. Burger King promuje tym samym własną ofertę przyjęć urodzinowych w swoich lokalach, w domyśle bez clownów. To bezpośredni przytyk w stronę konkurencji - symbolem sieci McDonald's stał się roześmiany clown Ronald McDonald.

Więcej na wirtualnemedia.pl.