Burger King wprowadza do Polski Chicken Fries - frytki z kurczaka



www.horecatrends.pl - 05 listopada 2019 13:34


Król Burgerów wprowadza Chicken Fries - frytki z kurczaka. Produkt znany na innych rynkach wjechał do restauracji BK w Polsce w specjalnie zaprojektowanych pudełkach.

Chicken Fries, czyli frytki z kurczaka w chrupiącej, lekko pikantnej panierce, są doskonałe do dzielenia się z przyjaciółmi lub jako przegryzka między posiłkami.  Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w niezwykłych pudełkach - każde ma własną historię. Spoglądają z nich Lala, zabiegana blogerka, Paker, który napinkę robi tylko do selfie i Raper, który reprezentuje Burger Kinga w swoich wersach. - To dla nas ważne, żeby każdemu launchowi nowego produktu w naszym menu, towarzyszyła odpowiednia oprawa - podkreśla Zuzanna Kilar, marketing specialist Burger King Polska. - Produkt który obecnie wprowadzamy - Chicken Fries - zyskał ogromną popularność na świecie również dzięki pudełkom, w których jest serwowany - dodaje.

Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane grupie docelowej (głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywy z Instagrama. - Design kierowany do tej publiki musi być autentyczny - jeśli więc korzysta z istniejących już motywów, musi to robić w sposób wiarygodny - uważa Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt, która zaprojektowała opakowania i przygotowała kampanię wprowadzającą Chicken Fries. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ramach kampanii wprowadzającej zaplanowano specjalne aktywacje. Użytkownicy Instagrama będą mogli m.in. zrobić selfie przy wykorzystaniu specjalnych masek oraz wygrać kupony na Chicken Fries. W ramach kampanii, przy Metrze Politechnika w Warszawie powstał też mural, z którego spogląda wielki kurczak. W dalszej części kampanii Burger King planuje jeszcze jedno wyjątkowe wydarzenie w Warszawie - szczegóły wkrótce.