Burger King z dwiema błyskotliwymi akcjami marketingowymi dla fanów sportu



Brief.pl / sport.onet.pl / horecatrends.pl - 06 października 2020 14:31


Burger King wykorzystał sponsoring prawdziwej drużyny sportowej Stevenage FC, do przeprowadzenia kampanii digitalowej w oparciu o grę FIFA 20. Sieć promuje się także wśród fanów tenisa.

Portal Brief.pl opisał jak Burger King został koszulkowym sponsorem prawdziwej czwartoligowej angielskiej drużyny Stevenage FC zyskując tym samym widoczność na oficjalnych koszulkach, które znalazły się również w cyfrowej wersji FIFA. Następnie rozpoczął “Stevenage Challenge”, gdzie gracze grający jako Stevenage FC byli nagradzani kuponami na burger w zamian za strzelone bramki, którymi podzielili się na swoim profilach Twitter. 

Na Twitterze także zabłysnął wśród fanów tenisa. 30 września Rafael Nadal pokonał Mackenziego McDonalda 6: 1, 6: 0, 6: 3 i pewnie awansował do 3. rundy French Open. Jak podaje sport.onet.pl, francuski oddział Burger Kinga postanowił wykorzystać okazję i przekształcił zwycięstwo Nadala w zabawną grę słowną, co spodobało się użytkownikom Twittera.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W związku z tym, że przeciwnik Hiszpana ma na nazwisko jak odwieczny konkurent Burger Kinga, fastfoodowy gigant zabawił się i pod zdjęciem przedstawiającym wynik meczu tenisowego, napisał komentarz "Rafael Nadal, prawdopodobnie wciąż jesteś głodny".