Partner portalu
Burger King z dwiema błyskotliwymi akcjami marketingowymi dla fanów sportu Burger King z dwiema błyskotliwymi akcjami marketingowymi dla fanów sportu; fot. shutterstock.com

Burger King z dwiema błyskotliwymi akcjami marketingowymi dla fanów sportu

Burger King wykorzystał sponsoring prawdziwej drużyny sportowej Stevenage FC, do przeprowadzenia kampanii digitalowej w oparciu o grę FIFA 20. Sieć promuje się także wśród fanów tenisa.

Autor: Brief.pl / sport.onet.pl / horecatrends.pl Data: 06 października 2020 14:31

Portal Brief.pl opisał jak Burger King został koszulkowym sponsorem prawdziwej czwartoligowej angielskiej drużyny Stevenage FC zyskując tym samym widoczność na oficjalnych koszulkach, które znalazły się również w cyfrowej wersji FIFA. Następnie rozpoczął “Stevenage Challenge”, gdzie gracze grający jako Stevenage FC byli nagradzani kuponami na burger w zamian za strzelone bramki, którymi podzielili się na swoim profilach Twitter. 

Na Twitterze także zabłysnął wśród fanów tenisa. 30 września Rafael Nadal pokonał Mackenziego McDonalda 6: 1, 6: 0, 6: 3 i pewnie awansował do 3. rundy French Open. Jak podaje sport.onet.pl, francuski oddział Burger Kinga postanowił wykorzystać okazję i przekształcił zwycięstwo Nadala w zabawną grę słowną, co spodobało się użytkownikom Twittera.

W związku z tym, że przeciwnik Hiszpana ma na nazwisko jak odwieczny konkurent Burger Kinga, fastfoodowy gigant zabawił się i pod zdjęciem przedstawiającym wynik meczu tenisowego, napisał komentarz "Rafael Nadal, prawdopodobnie wciąż jesteś głodny". 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.