Partnerzy portalu
Burger King: Zestawy nie muszą być tylko "happy" (wideo) fot. materiały prasowe

Burger King: Zestawy nie muszą być tylko "happy" (wideo)

Burger King, we współpracy z organizacją Mental Health America i opracował zestawy odpowiadające nastrojom konsumentów i nawiązujące do marki "Happy Meal", które serwuje konkurencyjny McDonald's - podaje cnbc.com.

Autor: www.horecatrends.pl / cnbc.com Data: 10 maja 2019 15:25

Nowa akcja ma na celu także nagłośnienie problemów związanych ze zdrowiem psychicznym.

Przy okazji marka postanowiła zrobić psikusa marce McDonald's, ponieważ żestawy na różne nastroje konsumentów nawiązują do zestawów "Happy Meal".

W serii zestawów stworzonych w ramach kampanii #FeelYourWay znalazły się: "Blue Meal" (na przygnębienie), "Yaaas Meal" (dla podekscytowanych) oraz "Pissed Meal" oraz "DGAF Meal" (dla podirytowanych i wkurzonych).

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.