Burger King zmienia logo



CNN.com - 08 stycznia 2021 09:31


Burger King po raz pierwszy od ponad 20 lat zmienił swoje logo. Odświeżony wygląd naśladuje stare logo używane od 1969 do 1999 roku - podaje CNN.

Jak informuje CNN, sieć fast foodów zaprezentowała w czwartek nowe logo inspirowane stylem retro. Nowe logo pojawi się na opakowaniach żywności, strojach pracowników oraz na w wkrótce przebudowanych restauracjach.

- Nowe minimalistyczne logo jest hołdem dla 64-letniej historii marki, a odświeżony wygląd naśladuje stare logo używane od 1969 do 1999 roku. Klienci zauważą „bogate i odważne” kolory na oznakowaniu dzięki nowej, wykonanej na zamówienie czcionce o nazwie „Płomień”. Łańcuch powiedział, że czcionka jest inspirowana kształtami żywności, ponieważ jest „zaokrąglona, ​​odważna i pyszna” - czytamy w artykule.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak zauważa CNN, nowe opakowanie Burger Kinga pojawia się kilka miesięcy po tym, jak McDonald's ujawnił również nowe opakowania i kubki.