Chilli Mili powiększa sieć lokali Do końca 2021 roku Chilli Mili chce być w 13 miastach w Polsce

Chilli Mili powiększa sieć lokali

Autor: horecatrends.pl Data: 17 czerwca 2021 11:05

W czerwcu sieć restauracji Chilli Mili z kurczakiem w amerykańskim stylu wzbogaciła się o dwa nowe punkty na gastronomicznej mapie Polski. Pierwszy z nich w dolnośląskim Lubaniu otwarty został w Dzień Dziecka, drugi - w Puławach – 16 czerwca wystartował ponownie.

– Otwarcie dwóch restauracji w przeciągu dwóch tygodni to było coś więcej niż wyzwanie – mówi Agnieszka Rejkowicz, koordynatorka sieci franczyz Chilli Mili.

Strategią marki Chilli Mili jest lokowanie swoich restauracji w mniejszych miastach do 100 tys. mieszkańców, gdzie konkurencja ze strony globalnych sieci jest niewielka. Lokale Chilli Mili wyróżniają się na tym tle wielkomiejskim wnętrzem, sposobem podawania jedzenia (na drewnianych tacach, papierze firmowym i w towarzystwie świeżych składników), precyzyjnie dobraną playlistą i możliwością Dolewki napojów bez limitu. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Po Puławach i Lubaniu franczyza Chilli Mili wzbogaci się w tym roku jeszcze o 3 lokale. Jeśli plany się powiodą, do końca 2021 roku Chilli Mili chce być w 13 miastach w Polsce.

Sieć restauracji franczyzowych Chilli Mili powstała w 2018 roku, kiedy otwarte zostało 5 restauracji w różnych zakątkach Polski. Dziś jest to już 10 czynnych lokali plus 3 w budowie. W Chilli Mili serwowane są dania na bazie kurczaka w chrupiącej panierce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz