Partnerzy portalu
Cybruch: czuć ducha walki w branży gastronomicznej Krzysztof Cybruch, twórca Targu Śniadaniowego i Targu Rybnego, wspólnik FoodHall Poland, inicjator wydarzeń kulinarnych i rozrywkowych

Cybruch: czuć ducha walki w branży gastronomicznej

-  Brutalna sytuacja na rynku gastro pokazuje, że te lokale, które nie wytrzymają kryzysu, za moment trafią w inne ręce za jedynie część realnej wartości - mówi serwisowi www.horecatrends.pl Krzysztof Cybruch, twórca Targu Śniadaniowego i Targu Rybnego, wspólnik FoodHall Poland, inicjator wydarzeń kulinarnych i rozrywkowych.

Autor: Magdalena Brzózka; www.horecatrends.pl Data: 23 marca 2021 17:14

- W tym roku Targ Śniadaniowy startuje szybciej niż kiedykolwiek - 27 marca z Targiem Wielkanocnym. Chcemy uruchomić się jak najprędzej, niezależnie od pogody, żeby dać i złapać oddech po tym specyficznym roku. Ostatni rok wygenerowł cząstkę obrotów spółki Targ Śniadaniowy. Przetrwaliśmy, otwieramy się, ale bez zbędnego optymizmu. Koniec marca, początek kwietnia ruszamy - zapewnia Krzysztof Cybruch.

Dla Food Hall Poland ubiełgy rok był bardzo ciekawy i pracowity.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Obecnie przygotowujemy się do startu procesu projektowego jednej z ciekawszych atrakcji turystycznych w Warszawie, która obsłuży od 0,5 - 1 mln osób rocznie. To ciekawy projekt związany z gastronomią, rozrywką, kulturą. Poza tym uczestniczymy w postępowaniach Parnterstwa Publiczno-Prywatnego z miastem Warszawa na waloryzację zananych budynków w mieście. Z kolei w Stoczni Gdańskiej powstaje hala gastronomiczna w ciekawej formule. Te projekty będą realizowane na przełomie 2022/2023 - dodaje Krzysztof Cybruch. 

Inwestycje w gastronomię

- Wszystkie projekty Food Hall Poland są innowacyjne, nie są sieciowe, zaplanowane z dystansem czasowym 10-15 lat do przodu. Mamy perspektywy ale i nadzieję na to, że jednak ten świat nie do końca zwariuje, że wreszcie osiągniemy odporność stadną i wrócimy do normalności. Moim zdaniem ten rok i kolejny nie rysuje się spektakularnie źle. Branża gastronomiczna powinna budować narrację w takim tonie, że wracamy do rzeczywistości - dodaje Cybruch.   

- Na rynku jest sporo pieniądza. Brutalna sytuacja rynku pokazuje, że te lokale, które nie wytrzymają kryzysu, za moment trafią w inne ręce, za jedynie część realnej wartości. Jeśli ktoś ma jeszcze nadzieję, pieniądze albo nie chce zmieniać branży, to też jest moment, żeby szukać nowych opcji, możliwości, nowych miejsc. Pojawia się mnóstwo okazji do kupienia, wydzierżawienia. To jest brutalne, bo jedni na tym starcą dorobek życia, inni zyskają. Sporo osób w branży nadal walczy. Wiele z nich obniżyło swoje wynagrodzenia, oczekiwania ale nadal działają albo czekają na lepszy czas  - dodaje.

Czytaj również: Ekspert: lokale będą musiały budować relacje z klientami na nowo

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.