Partnerzy portalu
Delikatesowy sposób na biznes restauracyjny Delikatesowy sposób na biznes restauracyjny.

Delikatesowy sposób na biznes restauracyjny

Rozmowa z Mateuszem Cegielskim właścicielem Restauracji Beefore o rozwoju, nowych pomysłach i sile do działania.

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Transgourmet Polska Data: 31 marca 2021 10:15

Restauracja Beefore w Mosinie działa już od 4 lat. Przez ten czas Beefore dorobiło się szerokiego grona wiernych gości, setek recenzji i bardzo wysokiej średniej ocen. Jaki był Pana pomysł na własny biznes restauracyjny i co stanowiło klucz do sukcesu? 

Chciałem stworzyć miejsce spotkań dla wszystkich, którzy po prostu lubią ludzi. Myślę, że do sukcesu potrzeba dwóch kluczy.  Pierwszy – uniwersalny klucz do sukcesu to przede wszystkim autentyczność. Jeżeli chodzi o aspekt techniczny, to w naszej restauracji kierujemy się jedną zasadą: świeży produkt obroni się pod każdą postacią. W realizacji tego założenia nie można trafić na lepszego partnera niż Selgros Cash & Carry, bo to właśnie dzięki niemu zawsze jesteśmy w stanie zagwarantować tę świeżość. Od 4 lat eksperymentujemy, zmieniając menu kilka razy w roku i zawsze słuchając tego, co podpowiada nam serce. Drugi, bardzo ważny klucz to współpracownicy – w tym miejscu chciałbym wspomnieć chociażby o biurze rachunkowym, które w 100% odciążyło nas w kwestiach tzw. “papierologii”. Dzięki temu mogliśmy skupić się wyłącznie na tworzeniu.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W centrum Poznania, na ul. św. Marcin, pojawił się nowy, drugi lokal Beefore. Czym różni się od pierwszego konceptu? 

Te dwa koncepty łączy główny cel – są przestrzeniami relaksu, bez niepotrzebnego nadęcia. To restauracje, w których nasi goście spędzą miło czas, nigdzie się nie spiesząc – oczywiście wtedy, gdy będzie to ponownie możliwe. Lokal w Mosinie ma proste menu w postaci kilku dań zmienianych co sezon oraz burgerów, które cieszą się największym zainteresowaniem. Beefore w Poznaniu to efekt dalszego rozwoju. Tworzymy już nie tylko miejsce spotkań, ale również nasze delikatesy, domowe obiady zamknięte w słoiku oraz dania serwowane na wynos. Obecnie pracujemy na menu, którego założeniem była różnorodność. Kiedy w końcu będziemy mogli przyjmować gości w lokalu, chcemy wdrożyć nasz pomysł na tapas – będzie to wołowina w różnych wariantach z dodatkami.

Pandemia nie odpuszcza i rozmawiamy w okresie smutnej rocznicy wprowadzenia lockdownu w Polsce. Jaki był Pana plan działania po ogłoszeniu, że branża gastronomiczna zostanie zamrożona? Co się zmieniło na początku, a jakie zmiany zostały wprowadzone długofalowo? 

Na początku był bardzo duży chaos. Ogromna liczba zmiennych powodowała, że niezwykle ciężko było podjąć jakąś konkretną decyzję na stałe. Na cały czas trwania obostrzeń udało się nam wynegocjować z właścicielami lokalu obniżenie kosztów stałych, takich jak czynsz.

W tej chwili bardzo duży nacisk kładziemy na rozwój naszych delikatesów, jest to plan również na najbliższy czas.  Cieszymy się, że możemy współpracować z tak solidnym dostawcą jak Selgros, który wspiera gastronomów w tym ciężkim okresie.

Restauracja Beefore brała udział w akcji wspierającej lokalnych restauratorów organizowanej przez Selgros Cash & Carry.  W specjalnie wygospodarowanej przestrzeni każdy odwiedzający halę mógł zapoznać się z Państwa ofertą oraz kupić sztandarowy przysmak Beefore – przetwory w słoikach. Jak ocenia Pan tę inicjatywę?

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.