Partnerzy portalu
Drożyzna, ogromne koszty energii, najmu. Grupa Gastromall walczy z wyzwaniami Piotr Niemiec, prezes Gastromall Group opowiada jak kierowana przez niego grupa walczy z wyzwaniami/ fot. PTWP

Drożyzna, ogromne koszty energii, najmu. Grupa Gastromall walczy z wyzwaniami

Autor: MB Data: 11 października 2022 16:36

- Posiadając blisko sto lokalizacji w całej Polsce mamy olbrzymi potencjał zakupowy i to jest naszym atutem w negocjacjach z dostawcami - mówi nam Piotr Niemiec, prezes Gastromall Group.

Gastromall - jak walczy z drożyzną

Drożyzna, inflacja, ogromne koszty energii i gazu, najmu skłoniły Gastromall Group do podjęcia ponadstandardowych działań.

- W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy platformę zakupową, z której korzystają nasi franczyzobiorcy - mówi nam prezes Gastromall Group.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Posiadając blisko sto lokalizacji w całej Polsce mamy olbrzymi potencjał zakupowy i to jest naszym atutem w negocjacjach z dostawcami. W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy platformę zakupową, z której korzystają nasi franczyzobiorcy. Do współpracy zaprosiliśmy rownież spółki reprezentujące inne brandy gastronomiczne, które w ten sposób zyskują dostęp do poziomu cen produktów, którego nie osiągnęliby działając w pojedynkę. Działalność grupy zakupowej z dużym potencjałem to najlepsza recepta na obecne ciężkie czasy dla gastronomii - dodaje Piotr Niemiec.

- W zakresie kosztów najmu, ze względu na fakt posiadania sporego zaplecza specjalistów i kontrolerów finansowych, stale monitujemy koszty i negocjujemy odpowiednie warunki. Efekty tej pracy są zadowalające. W tej materii widzimy więc szansę rozwoju dla mniejszych sieci poprzez współpracę z Gastromall Group - dodaje.

Gastromall wprowadzi na rynek nową markę restauracyjną

Grupa Gastromall w ostatnich miesiącach otworzyła trzy restauracje sieci Olimp, teraz pracuje nad kolejnymi otwarciami. 

Olmip to sieć restauracji typu fast casual dining, serwująca posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży, na wagę, w ujednoliconej cenie za 100 gram. Marka serwuje różnorodne dania z kuchni europejskiej z elementami kuchni świata.

Nowe lokale pojawiły się w centrach handlowych poza Krakowem, gdzie mieści się siedziba i serce brandu. W lipcu restauracja Olimp powitała pierwszych gości w galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim, w sierpniu w galerii Libero w Katowicach, a pod koniec września do portfolio sieci dołączyła trzecia już restauracja w Toruniu. 

A jeszcze w tym roku Gastromall Group zamierza otworzyć kolejne restauracje kantynowe zlokalizowane w znanych biurowcach.

Poza tym spółka planuje wdrożyć nowy ogólnopolski brand w przestrzeniach gastronomicznych polskich centrów handlowych. Opracowane zostały również nowe formy współpracy i komunikacji z franczyzobiorcami, co znacznie przyspieszyło rozwój konceptu.


 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz