×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Duża sieć fast food wdraża sztuczną inteligencję w drive-thru
Duża sieć fast foodów wdraża sztuczną inteligencję w drive-thru; fot. shutterstock

Duża sieć fast food wdraża sztuczną inteligencję w drive-thru

Autor: forsal.pl Data: 10 maja 2023 13:04

Wendy's zacznie testować chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję, który będzie rozmawiał z klientami i przyjmował zamówienia w drive-thru.

AI w Wendy's

Jak zapowiedziała sieć Wendy's, nowy system wspierany jest przez oprogramowanie AI firmy Google Cloud. Rozmowa ma być tak naturalna, jak z prawdziwym pracownikiem. 

Wendy's jest jedną z kilku restauracji wykorzystujących AI i automatyzację w celu poprawy obsługi klienta, zmagając się jednocześnie z brakiem siły roboczej. Punkty typu drive-thru zyskały na popularności w czasie pandemii. Przedstawiciele Wendy’s informują, że 80 proc. klientów sieci woli zamawiać dania w ten sposób.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 Więcej na forsal.pl

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz