Ed Red chce podbić świat produkcją konserw rzemieślniczych



horecatrends.pl - 28 czerwca 2020 18:08


– Naszym celem jest produkcja 100 tys. puszek miesięcznie za rok, a w ciągu kolejnych 2-3 lat chcielibyśmy produkować ich co miesiąc pół miliona – mówi Grzegorz Kłos, prezes Ed Red.

– Kiedy zdaliśmy sobie sprawę, że nasza dotychczasowa strategia rozwoju z uwagi na COVID 19 legła w gruzach, zacząłem myśleć, jak wykorzystać nasze doświadczenie, know-how i markę, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Grzegorz Kłos, prezes spółki Ed Red. Stąd narodził się pomysł rozpoczęcia produkcji rzemieślniczych konserw.

Na początek konserwy będą sprzedawane w sklepie internetowym i dostarczane do klientów na terenie całego kraju. 

– Naszym celem jest produkcja 100 tys. puszek miesięcznie za rok, a w ciągu kolejnych 2-3 lat chcielibyśmy produkować ich co miesiąc pół miliona – zakłada prezes Ed Red.

– Naszą ambicją jest stanie się marką globalną. Bez kompleksów zamierzamy naszymi puszkami podbić świat – dodaje.