Partnerzy portalu
Ekspert: nowe logo Burger Kinga "bardziej apetyczne i autentyczne" Burger King po raz pierwszy ponad 20 lat zmienił swoje logo / fot. edition.cnn.com/

Ekspert: nowe logo Burger Kinga "bardziej apetyczne i autentyczne"

- Po 20 latach jedna z największych sieci fastfoodów na świecie Burger King zmieniła logo. Zdaniem specjalistów zajmujących się brandingiem, marka wraca do korzeni i jeszcze mocniej wiąże swoje pozycjonowanie z flagowym produktem - pisze portal Wirtualnemedia.pl.

Autor: wirtualnemedia.pl Data: 20 stycznia 2021 15:27

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anita Kamila Sochacka, dyrektor zarządzająca agencji Lotna, nowe logo Burger Kinga jest "bardziej apetyczne i autentyczne" niż poprzedni znak.

- Pierwsze moje skojarzenie ze zmianą to szczerość marki spójna z wizerunkiem. Nowa wersja jest uproszczona, font wyprostowany, ułatwia to egzekucję i porządkuje odbiór znaku. Nowe logo stało się bardziej minimalistyczne, to jest trend który nigdy nie przemija - stwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl ekspertka.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Burger King zmienił i uprościł kolorystykę a znak pozbawił dodatkowych elementów. Nowa propozycja jest zgodna z architekturą marki i jej funkcją. Znak jest płaski co umożliwi bardziej elastyczne użytkowanie, zwłaszcza w onlinie, poza tym wygląda jak flagowa kanapka Burger Kinga - dodaje.

Czytaj więcej na: Wirtualnemedia.pl

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.