Enata Bread, grupa zarządzająca marką Gorąco Polecam, wraca do źródeł, czyli do... pieczenia chleba. I otwiera pierwszy pilotażowy lokal pod marką Gorąco Polecam Piekarnia – na warszawskim Natolinie.
Nowy design przypominający piekarnie sprzed lat i nowe menu z dużym wyborem pieczywa, przede wszystkim chleba – tradycyjnego i na naturalnym zakwasie – tym charakteryzuje się nowy koncept Gorąco Polecam Piekarnia. Pilotażowy lokal, otwarty właśnie na warszawskim Natolinie, nawiązuje architekturą do piekarni, które pamiętamy z dzieciństwa – z dużymi przeszkleniami, z jasnymi płytkami na ścianach, z drewnianymi ladami.
W menu znalazły się chleby (20 rodzajów, w tym żytnie na zakwasie i maślance), bułki, bagietki (w tym paluchy bawarskie), kanapki, drożdżówki, a także francuskie wypieki i różnego rodzaju słodkości. Na klientów czeka Regał Smakosza z wysokiej jakości wędlinami, nabiałem (z dużym wyborem serów), jajkami i naturalnymi sokami.
– To zupełna nowość! Połączenie piekarni i mini delikatesów z codziennymi pomysłami na śniadanie czy kolację – mówi Bartłomiej Rychcik.
Gorąco Polecam Piekarnia to nowa marka Enata Bread. Lokale mają mieścić się na osiedlach w dużych miastach – na początek w Warszawie.
Enata Bread to grupa marek z branży piekarniczo-cukierniczej.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.