Partnerzy portalu
Facebook i Komisja Klubowa wesprą restauratorów akcją #DobroNaWynos Stowarzyszenie Komisja Klubowa rozpoczyna akcję #DobroNaWynos skierowaną do warszawskiej gastronomii / fot. materiały prasowe

Facebook i Komisja Klubowa wesprą restauratorów akcją #DobroNaWynos

Stowarzyszenie Komisja Klubowa rozpoczyna akcję #DobroNaWynos skierowaną do warszawskiej gastronomii. Celem inicjatywy jest pomoc najbardziej potrzebującym lokalom w przywracaniu działalność po pandemii, a także promocja tych, którzy pomimo trudności aktywnie wspierały lokalną społeczność.

Autor: horecatrends.pl Data: 21 maja 2021 12:07

Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze trzy firmy, którzy otrzymają łącznie prawie 100 tys. złotych na wskazany przez siebie cel. Nabór wniosków trwa do 11 czerwca. Wsparcie jest finansowane z dotacji, którą Komisja Klubowa otrzymała na ten cel od Facebooka.

#DobroNaWynos to inicjatywa skierowana na wsparcie lokalnego biznesu w Warszawie i jest skierowana bezpośrednio do właścicieli warszawskich lokali gastronomicznych, którzy od przeszło roku stawiają czoła ograniczeniom w działalności.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 – Komisja Klubowa od lat działa na rzecz klubokawiarni i knajp w Warszawie. Braliśmy czynny udział w takich projektach jak Dzielnica Wisła czy Warszawskie Dni Różnorodności. Byliśmy także współinicjatorami Kodeksu Dobrych Praktyk, który miał na celu poprawienie współpracy lokali z m. st. Warszawa oraz relacji z mieszkańcami miasta – tłumaczy Paweł Górski, szef Komisji Klubowej.

 – Za akcją #DobroNaWynos stoi chęć wsparcia warszawskiej gastronomii w momencie jej powolnego powrotu do bieżącej działalności. Dzięki naszemu doświadczeniu i rozeznaniu w branży kulturalno-gastronomicznej, zadbamy o to, żeby te nagrody trafiły do tych, którzy mimo bardzo trudnej sytuacji, swoją bezinteresowną postawą zasłużyli na wyróżnienie  – dodaje.

Akcja jest realizowana dzięki dofinansowaniu, jakie Komisja Klubowa otrzymała na ten cel od Facebooka. Jest to kontynuacja działań z ubiegłego roku, kiedy firma przekazała małym biznesom w Warszawie granty na łączną kwotę ponad 1,3 miliona złotych z przeznaczeniem na doraźną pomoc w działalności oraz promocję biznesu w internecie.

 – Polskie firmy podejmują ogromny wysiłek utrzymując swoją działalność oraz podtrzymując miejsca pracy. Badanie “State of Small Business” pokazuje, że 84 proc. ankietowanych na Facebooku polskich firm zadeklarowało, że nadal prowadzi działalność - to o 8% więcej niż średnia globalna. Wspierając finansowo akcję #DobroNaWynos chcemy wyróżnić i uhonorować tych, którzy pomimo całego wysiłku wkładanego w podtrzymanie biznesu każdego dnia, nie zapominali o działalności na rzecz swojej lokalnej wspólnoty - mówi Jakub Turowski, szef zespołu ds. polityki publicznej w Facebooku.

Aby wziąć udział w akcji należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Komisji Klubowej na Facebooku do 11 czerwca. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze trzech nagrodzonych, a ocenianymi przez nich wskaźnikami, które zadecydują o przyznaniu nagrody są: realność realizacji, zasadność wniosku, spójność z celami akcji oraz wartość. Ostatni z współczynników posiada najwyższą wagę punktową i odnosi się do działalności lokalu na rzecz społeczności lokalnej. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona 15 czerwca br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.