Warszawska Galeria Mokotów po raz kolejny przygotowała kampanię wspierającą obecne tam restauracje i kawiarnie. W ramach akcji „Smaczny Powrót z Wakacji” prowadzone będą działania w digitalu, social mediach oraz współpraca z influencerami. Akcja rozpoczęła się w sobotę 28.08.2021 i potrwa do 11.09.2021.
Za pomocą prowadzonych działań komunikacyjnych i marketingowych Galeria Mokotów chce zachęcić mieszkańców sąsiednich osiedli, pracowników okolicznych biur a także swoich klientów do skorzystania z oferty lunchowej dostępnej w restauracjach i kawiarniach tego popularnego centrum handlowego.
– W Galerii można zjeść szybko w którymś z sieciowych konceptów gastronomicznych, ale można też spędzić dłuższą chwilę przy stoliku w restauracji z obsługą kelnerską. Również smakowo każdy znajdzie tu coś dla siebie – od kuchni polskiej, przez Amerykę aż do orientalnych smaków Azji. – mówi Agata Berndt-Wazelin, rzeczniczka prasowa Galerii Mokotów.
– Gastronomia jest jedną z tych branż, które najmocniej odczuły negatywne skutki lockdown’u. Dlatego też ponownie postanowiliśmy wesprzeć naszych najemców kampanią promocyjną, tym razem skupioną na korzyściach płynących ze smacznego i pożywnego lunchu – dodaje.
Ogromną zachętą do odwiedzenia restauracji i kawiarni obecnych w Galerii Mokotów jest akcja „Zamów lunch i odbierz 10zł”, w ramach której za każde zamówienie powyżej 30zł (w jednym z lokali, które dołączyły do tej promocji) można otrzymać aż 10zł zwrotu na konto bankowe w ramach funkcjonalności Cashback. Dodatkowo, większość z najemców gastronomicznych biorących udział w kampanii przygotowuje na ten czas specjalne oferty lunchowe.
Więcej informacji o kampanii „Smaczny Powrót z Wakacji – zamów lunch i zyskaj 10zł” znajduje się na stronie Galerii Mokotów.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.