GastroJob to nowa aplikacja rekrutacyjna dla sektora gastronomicznego oraz panel pracodawcy. W GastroJob nie ma opłaty rejestracyjnej, oferty można publikować za darmo, promowanie na social mediach i witrynie www również jest darmowe. Płaci się tylko za zdobycie pracownika.
Użytkownicy GastroJob to zweryfikowani pracownicy, których praca jest oceniana przez użytkowników i innych managerów z sektora gastronomicznego. Witryna to intuicyjny interfejs. Panel pracodawcy został tak zaprojektowany, aby szybko można było opublikować ofertę pracy z poziomu komputera, telefonu, tabletu.
Aplikacja jest całkowicie darmowa. Dzięki niej użytkownik znajdzie pracę, która dopasuje się do jego dyspozycyjności, preferowanej okolicy oraz oczekiwań finansowych.
Działanie aplikacji wygląda następująco: użytkownik musi pobrać aplikację na telefon – aplikacja działa w systemie Android oraz iOS. Wypełnia swój profil (za wypełnienie całego profilu dostanie 100 punktów, dzięki którym będzie mógł wygrać cenne nagrody), ustawia preferencje i opisuje swoje doświadczenie. Od tej chwili może przeglądać oferty pracy i aplikować.
Jak działa panel pracodawcy? Trzeba najpierw zarejestrować firmę na platformie, a potem określić wymagania względem kandydata oraz warunki pracy, aby móc wybierać z zamieszczonych ofert.
Za zdobycie pracownika płaci się za pomocą GastroCoin, czyli wewnętrzną walutą GastroJob.
W chwili obecnej współpracę z GastroJob podjęli: Amber Room, Belvedere Gourmet Group, Bez Tytułu, Tapas, Miłość Kredytowa, DaftCafe, Hilton, La Sirena, Soul Kitchen, Łazienkowska 3, Pałac Zdunowo, Villa Riccona, Wabu, Alewino, Casa Pablo, Sen, Krem, Charlie, Monsieur Leon, Koko & Roy i Gagarin. Już niebawem nasza baza powiększy się o kolejne miejsca pracy.
Aplikacja obecnie działa tylko w Warszawie, ale już niedługo pojawi się w innych miastach.
Nie przegap najważniejszych wiadomości