Stałe grono klientów, nowe marki i wiele przedłużonych umów z obecnymi partnerami biznesowymi. Dodatkowo, wzmocniona strefa gastronomiczna i strefa usług oraz 3 proc. wzrosty odwiedzalności i 10% obrotów w grudniu – tak zakończył się miniony rok w galerii Madison w Gdańsku.
Galeria Madison to śródmiejska przestrzeń handlowa w samym sercu Gdańska, w bliskim sąsiedztwie biur, hoteli i rosnących z dnia na dzień eleganckich osiedli apartamentowych. Miniony rok upłynął na umocnieniu propozycji handlowej obiektu, a tenant-mix ta galeria konstruuje nieco inaczej niż standardowe centra handlowe.
Wokół tętni życie biurowe, również sam Madison łączy pod jednym dachem centrum handlowe i biurowe. W porze lunchu widać jak dobrą decyzją było rozbudowanie strefy Madison Food Zone. Codziennie liczne grupy klientów (pracowników pobliskich biur, ale także turystów i okolicznych mieszkańców) korzystają z oferty gastronomicznej 8 punktów: restauracji Bobby Burger, Pizzy Hut Express, Autorskiej Pierogarni One Lepią, Berlin Doner Kebap, Restauracji Olimp i Like Thai, Restauracji Masala oraz Subwaya. Rośnie także zainteresowanie ekologiczną, regionalną żywnością – co przekłada się na popularność działającego w galerii od niedawna Marketu Regionalnego „Żuławskie Smaki” sprzedającego ekologiczne lokalne przysmaki.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.