Partnerzy portalu
#GoGastro! Wspierajmy sektor cierpiący wskutek pandemii COVID-19 Rusza #GoGastro! Wspierajmy sektor cierpiący wskutek pandemii COVID-19

#GoGastro! Wspierajmy sektor cierpiący wskutek pandemii COVID-19

Dobre praktyki, sprawdzone rozwiązania, kompendium wiedzy dla biznesu o tym jak sprawnie wesprzeć znajdującą się w trudnej sytuacji gastronomię. Informacje o działaniach samorządów, pracodawców, korporacji oraz małych i średnich firm – w jednym miejscu. Grupa PTWP, wydawca m.in. serwisów horecatrends.pl oraz portalspozywczy.pl, uruchomiła akcję wspierającą rynek gastronomiczny - #GoGastro!

Autor: www.horecatrends.pl Data: 11 grudnia 2020 09:44

- Rok 2020 okazał się wyjątkowo trudny dla gastronomii. W marcu z powodu pandemii na ponad dwa miesiące zamknięte zostały lokale dla gości. Obecnie mamy drugi lockdown. Niemożność przyjęcia gości w restauracjach, ale także brak firmowych cateringów i imprez biznesowych oraz spotkań firmowych i prywatnych powodują, że sektor gastronomiczny, który co roku rósł dwucyfrowo i stawał się coraz ważniejszą gałęzią gospodarki, jest na krawędzi upadku. Zapowiadana pomoc rządowa pozostawia wiele do życzenia i – w wielu przypadkach - nie zapobiegnie zamknięciu ulubionych restauracji – komentuje Magdalena Brzózka, redaktor prowadząca horecatrends.pl oraz portalspozywczy.pl.

W ramach akcji #GoGastro na portalu Horecatrends.pl stworzono specjalny serwis z informacjami dotyczącymi bieżącej sytuacji w gastronomii, poradami prawnymi, praktycznymi wskazówkami oraz inspiracjami z kraju i ze świata.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Pytamy biznes gastronomiczny jakiego rodzaju wsparcia i pomocy potrzebuje. Chcemy być blisko realnych wyzwań gastronomii – mówi Paulina Piwowarek, redaktor prowadząca horecatrends.pl oraz portalspozywczy.pl. – Zachęcamy do przyłączenia się i wspierania zagrożonej branży – dodaje.

Wskazówki dla biznesu – skuteczne wsparcie lokali gastronomicznych podczas pandemii:

1.       zamówienie cateringu dla pracowników, podarowanie bonów do zrealizowania w lokalach

2.      zorganizowanie zdalnych spotkań firmowych/poczęstunków noworocznych, zamówienie cateringu do domów pracowników

3.      zamówienie posiłków w restauracjach dla organizacji charytatywnych

4.      zakup voucherów dla pracowników z możliwością realizacji po gastronomicznym lockdownie

5.      wsparcie poprzez współpracę, np. umorzenie zaległości, rozłożenie na raty zobowiązań, korzystne umowy dotyczące czynszu, leasingu

6.      wsparcie poprzez sprzyjające rozwiązania dotyczące dostaw surowców – odebranie przeterminowanych produktów; partnerskie ustalenia dot. umów, promocje, gratisy

7.      korzystne umowy dotyczące korzystania z serwisów zamówień online bądź zakupu nowego sprzętu, aby wejść w nowy kanał sprzedaży.

– Z chęcią opiszemy także inne działania korporacyjne, które doraźnie bądź długoterminowo będą wspierać gastronomię w najtrudniejszym okresie. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w lockdownie! – dodaje Paulina Piwowarek, redaktor prowadząca horecatrends.pl oraz portalspozywczy.pl.

Zapraszamy do lektury działu #GoGastro!

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.