Partner portalu
Horeca bierze sprawy w swoje ręce i powołuje sztab kryzysowy Horeca powołuje sztab kryzysowy/ fot. shutterstock

Horeca bierze sprawy w swoje ręce i powołuje sztab kryzysowy

Branża hotelarska, gastronomiczna i cateringowa (horeca) zawiązała pierwszy raz w historii specjalny sztab kryzysowy. Jego zadaniem jest przygotowanie projektów funkcjonowania w czasie pandemii - informuje Business Insider Polska.

Autor: Business Insider Polska Data: 19 października 2020 14:03

Utworzony 16 października Sztab Kryzysowy Horeca (branża hotelarska, gastronomiczna i cateringowa) ma przygotować cztery projekty funkcjonowania w czasach pandemii - projekty z praktyki, po konsultacjach z naukowcami epidemiologami oraz fachowcami od regulacji reżimu higienicznego, rzeczywiście zabezpieczające konsumpcje w lokalach i spokojna kontynuacje biznesu w tych bardzo trudnych czasach.

Według Jacka Czauderny, prezesa Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej, rząd powinien, m.in. zadbać o seniorów 65+ - czyli wyznaczyć godziny funkcjonowania gastronomii dla seniorów np. 15.00-18.00, a pozostałe godziny powinny być dla czynnych zawodowo gości i konsumentów, "z zachowaniem dystansu społecznego".

W Sztabie Kryzysowym zasiadają wszystkie organizacje biznesowe i stowarzyszenia branży gastronomicznej. Oficjalne stanowisko Sztabu Kryzysowego wraz z postulatami do rządu ukaże się na początku tego tygodnia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.