Partnerzy portalu
IKEA: Do 2025 r. połowa posiłków bezmięsna Wielu klientów IKEA po spróbowaniu klopsików roślinnych nie potrafiło ich odróżnić od mięsnych

IKEA: Do 2025 r. połowa posiłków bezmięsna

IKEA zapowiedziała, że w 2030 chce być firmą całkowicie przyjazną klimatowi i aby to osiągnąć, będzie sukcesywnie zwiększać udział produktów roślinnych.

Autor: horecatrends.pl Data: 01 czerwca 2021 08:18

- Do 2025 r. 80 proc. produktów sprzedawanych w sklepikach szwedzkich będzie się opierało o składniki bezmięsne. W restauracjach będzie tak wyglądać połowa posiłków. W Polsce zainteresowanie wegetariańskimi wersjami naszych dań jest szczególnie wysokie - sprzedajemy ich znacznie więcej niż w innych krajach. W tej chwili ok. 40 proc. posiłków w naszych restauracjach to dania wegeteriańskie - podaje sieć.

IKEA dodaje jednocześnie, że wielu klientów po spróbowaniu klopsików roślinnych nie potrafiło ich odróżnić od tych klasycznych, mięsnych. A ci, którzy dostrzegli różnicę, stwierdzili, że te nowe smakują lepiej.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Widać, że Polacy są niesłychanie otwarci na takie trendy, dlatego szykujemy kolejne nowości. Mamy już wege hot-doga, niedługo planujemy wprowadzić jego kolejną roślinną odsłonę. Z kolei roślinną alternatywę mielonego mięsa, z której można przygotować samemu wiele posiłków np. sos do spaghetti, będzie można kupić w naszym sklepiku. Odwiedzając nasz sklepik, warto zwrócić uwagę, że kawy, czekolady i herbaty, które można tu kupić posiadają certyfikaty UTZ. Oznacza to, że cały proces ich produkcji i transportu - od farmy aż po półkę sklepową - odbywa się w sposób zrównoważony, z poszanowaniem zasobów naszej planety i ludzi pracujących w całym łańcuchu dostaw - dodaje IKEA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.