×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Jakie brandy gastronomiczne zmierzają do Polski?
Jakie brandy gastronomiczne zmierzają do Polski?/fot. shutterstock

Jakie brandy gastronomiczne zmierzają do Polski?

Autor: MB Data: 14 kwietnia 2023 16:23 | Aktualizacja: 19 maja 2023 15:47

Nasz rynek wydaje się mocno nasycony światowymi brandami restauracyjnymi. Jednak rok 2023 będzie kolejnym rokiem debiutów. Na które marki czekają polscy konsumenci?

  • Rok 2023 to kolejny rok debiutów jeśli chodzi o restauracyjne brandy.
  • Kilka zagranicznych marek pojawiło się i pojawi w naszym kraju i będzie zabiegać o podniebienia polskich konsumentów.
  • Kogo powitamy lub już powitaliśmy w 2023 r.?

Master Burger w Warszawie

Na początku 2023 r. sieć Master Burger otworzyła swój pierwszy lokal w Polsce. Na pierwszą lokalizację wybrała Centrum Handlowe Blue City w Warszawie.

Master Burger to sieć restauracji obecna na rynku czeskim od 20 lat i od 2 lat w Ukrainie. Ma aż 8 lokalizacji w Kijowie.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Rok 2023 przyniesie kolejne debiuty... Decyzję o wejściu na nasz rynek ogłosiły już marki takie, jak Popeyes czy Fruitissimo.

Popeyes wkracza do Polski

Pierwsze lokale Popeyes w Polsce mają powstać w 2023 roku w Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie. Z kolei w ciągu dekady ma zostać otwartych ponad 600 restauracji Burger King i Popeyes w trzech krajach: Polsce, Czechach i w Rumunii. 

Za rozwój nowej sieci w Polsce odpowiada spółka Rex Concepts - której prezesem jest Jerzy Tymofiejew, który wcześniej kierował działem inwestycji w Netto Polska. Tymofiejew zanim przeszedł do Netto przez 7 lat był związany z AmRest Polska, m.in. jako dyrektor rozwoju. Manager ma też kilkuletnie doświadczenie w Lidl Polska.

Dyrektorem marketingu Popeyes Polska oraz Popeyes Cesko został Jakub Aleksandrowicz - wcześniej przez 6 lat był szefem marketingu Pasibusa.

Popeyes z Luizjany - co to za marka?

Założona w Nowym Orleanie w 1972 roku firma Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Popeyes wyróżnia się wyjątkowym menu w stylu nowoorleańskim, obejmującym pikantnego kurczaka, polędwiczki z kurczaka, smażone krewetki i inne regionalne produkty. 

Pasja sieci do dziedzictwa Luizjany i aromatycznych, autentycznych potraw pozwoliła firmie stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, posiadającą ponad 3800 restauracji w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. W Europie lokale Popeyes działają w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Hiszpanii i Szwajcarii.

 

Fruitissimo planuje debiut w Polsce

- W lutym pierwszy sklep stacjonarny otworzyła marka Lush, a na jego lokalizację wybrała centrum handlowe Złote Tarasy w Warszawie. W strefie food court warszawskiego Blue City zadebiutowała z kolei marka Master Burger. Nowy najemca pojawił się także w warszawskim Okęcie Park - CentrumRowerowe.pl otworzyło tu swój pierwszy sklep stacjonarny. Rok 2023 przyniesie kolejne debiuty – decyzję o wejściu na nasz rynek ogłosiły już marki takie, jak Woolworth, Popeyes, Fruitisimo czy Bob Snail - informuje Wojciech Wojtowicz, analityk w Dziale Doradztwa i Badań Rynku w Colliers.

Fruitisimo to sieć barów z sokami, która powstała w 2000 roku w Pradze. Obecnie ma kilkadziesiąt placówek, w trzech krajach: w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Jej podstawowy asortyment to świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne, koktajle, ręcznie robione lody, w barach można też kupić domowe ciasta, przekąski.



Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz