Partnerzy portalu
KFC dołącza do akcji "środy na zamówienie", firmowanej przez Związek Pracodawców HoReCa KFC dołącza do akcji "środy na zamówienie", firmowanej przez Związek Pracodawców HoReCa, fot. materiały prasowe

KFC dołącza do akcji "środy na zamówienie", firmowanej przez Związek Pracodawców HoReCa

W zeszłą środę ruszyła nowa inicjatywa "środy na zamówienie" firmowana przez Związek Pracodawców HoReCa. Akcja jednoczy konkurujące ze sobą na co dzień restauracje w popularyzowaniu zwyczaju zamawiania jedzenia ze swoich ulubionych lokali na wynos. Jedną z uczestniczących w niej marek jest KFC.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 28 kwietnia 2020 16:16

Środy na zamówienie to kampania Związku Pracodawców HoReCa, który dodatkowo zachęca wszystkie, także niezrzeszone w nim restauracje do dołączenia do akcji.

– Znaleźliśmy się w bardzo nietypowej sytuacji, której skali nikt nie mógł przewidzieć, ale która istotnie wpływa na naszą codzienność, wśród wielu ograniczeń związanych z rozwojem pandemii pojawił się  między innymi brak możliwości wyjścia do naszej ulubionej restauracji. W związku z tym wiele lokali znalazło się w bardzo trudnym położeniu. Nikt nie wie do kiedy będzie trwał stan społecznej izolacji, dlatego KFC połączyło siły z innymi markami należącymi do Związku Pracodawców HoReCa i wspólnie wspieramy inicjatywę „środy na zamówienie”. W ramach akcji chcemy wypromować nawyk zamawiania w środy jedzenia na wynos, dzięki czemu klienci będą mogli w środku tygodnia umilić swój dzień wybierając się w kulinarną podróż (bo tylko ta opcja jest nam chwilowo dostępna), natomiast restauracje zyskają ogromne wsparcie, którego tak bardzo potrzebują w tym trudnym czasie  – mówi Ewa Jarczewska, Head of Marketing Communication KFC.

Wprowadzając kampanię środy na zamówienie Związek Pracodawców HoReCa pragnął zainspirować polskich konsumentów do zjednoczenia się we wspieraniu polskiej branży restauracyjnej.

– Celem organizacji jest inicjowanie i wprowadzanie w życie wszelkich działań mogących przyczynić się do rozwoju polskiej gastronomii. Pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na branżę, nowe regulacje znacznie ograniczyły możliwości działania biznesów restauracyjnych. Stąd inicjatywa #środynazamówienie #smacznewsparcie. W każdą środę chcemy podkreślać, jak ważne dla całej branży gastronomicznej jest wspomaganie jej. Mimo ograniczeń wiele lokali działa i oferuje swoje dania na wynos czy w dostawie. Zamawiając na wynos pomagamy im przetrwać, tym samym chroniąc miejsca pracy i gospodarkę – podkreśla Zarząd ZP HoReCa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.