KFC ma już 300 lokali w Polsce W Łodzi otwiera się trzysetne KFC

KFC ma już 300 lokali w Polsce

Autor: horecatrends.pl Data: 15 czerwca 2021 10:35

W Łodzi otwiera się trzysetne KFC w Polsce. Mimo trwającej od ponad roku pandemii, KFC udało się nie tylko nie zamknąć żadnego z istniejących lokali, ale też otwierać kolejne.

  • KFC podczas pandemii nie zamknęło żadnego z istniejących lokali
  • Sieć dobiła do 300 restauracji szybkiej obsługi (QSR)
  • KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest. Polska jest jednym z kluczowych rynków

Lokal przy ulicy Rzgowskiej w Łodzi dołączył do sieci KFC. Mimo trwającej od ponad roku pandemii, która nie pozostała bez wpływu na całą branżę gastronomiczną, KFC udało się w tym czasie nie tylko nie zamknąć żadnego z istniejących lokali, ale też otwierać kolejne restauracje. Rozwijane od lat rozwiązania digitalowe, a także rozbudowa kanałów „na wynos” oraz opcji dostawy sprawiły, że KFC udało się sprostać stawianym wyzwaniom.

KFC - strategiczne dla AmRest

– KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu Spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest, w ramach którego nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków. KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – powiedział Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ciągu ostatnich 12 miesięcy KFC wprowadziło wiele rozwiązań, między innymi innowacyjną funkcjonalność swojej aplikacji – KFC Collect, która pozwala na zamawianie posiłków, płatność online oraz odbiór zamówienia w restauracji na wynos (KFC Zamów i Odbierz), poprzez okienko Drive Thru (KFC Click & Drive Thru) lub prosto do samochodu na parkingu restauracji KFC (KFC Parking Pickup).

– Ostatnie prawie półtora roku było dużym wyzwaniem dla branży restauracyjnej. My również odczuliśmy skutki pandemii, natomiast przez cały czas najważniejsze dla nas było bezpieczeństwo naszych pracowników i Gości. Z dumą wspieraliśmy lekarzy i osoby zaangażowane w walkę z pandemią, chociażby poprzez bezkontakowe dostawy posiłków regeneracyjnych do szpitali czy współpracę z bankami żywności. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów operacyjnych i ogromnemu zaangażawaniu naszych pracowników mogliśmy sprostać stawianym tym wyzwaniom. Nie tylko udało się nam rozwinąć nasze kanały sprzedażowe, ale również realizowaliśmy plan nowych otwarć. Kontynuujemy naszą strategie rozwoju, tak aby znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie oczekują nas fani KFC  – mówi Bartosz Pęczalski, Prezydent KFC Polska.

W ostatnim czasie sieć nie tylko mocno inwestowała w nowe kanały sprzedaży, ale też konsekwentnie poszerzała zasięg dostaw do domu.

Najnowsza, trzysetna już restauracja w portfolio KFC Polska zlokalizowana jest obok Parku Handlowego w Łodzi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz