W sytuacji zagrożenia koronawirusem KFC poleca dostawę zamówienia do domu oraz sprawdzony od lat... Drive Thru.
- W ostatnich dniach, coraz więcej firm przechodzi na tryb pracy zdalnej, a sami Polacy starają się w miarę możliwości ograniczać do niezbędnego minimum kontakt z obcymi ludźmi. Dobrym rozwiązaniem w tej sytuacji jest skorzystanie z opcji zamówienia jedzenia na wynos, które niezmiennie oferuje KFC. Obecnie, sieć restauracji podejmuje dodatkowe środki ostrożności, zgodnie z wytycznymi ekspertów zdrowia publicznego - informuje sieć.
KFC przypomina też o zaletach korzystania z okienka Drive Thru, w których można zamówić jedzenie prosto ze swojego samochodu.
Przy płatności online dostępna jest również opcja delivery. Po dopisaniu w komentarzu przy zamówieniu hasła „bez spotkania z dostawcą”, dostawca zostawi zamówienie we wskazanym w komentarzu miejscu.
W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 280 KFC w Polsce
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.