Partnerzy portalu
KFC przygotował spektakularną serię – Kubełek Gamera 1337 fot. materiały prasowe

KFC przygotował spektakularną serię – Kubełek Gamera 1337

Fani CS:GO nie opuszczają Twitcha – rozpoczęły się najważniejsze zawody tego półrocza: StarLadder Major Berlin 2019. OD tygodnia najlepsi z najlepszych walczą o duże pieniądze, uznanie i prestiż. Sieć KFC włączyła się celebration mode i jako oficjalny sponsor polskiej transmisji przygotowała spektakularną serię – Kubełek Gamera 1337.

Autor: horecatrends.pl Data: 02 września 2019 11:39

Gamerzy z całego świata, w tym jeden Polak, spotkali się na dwa tygodnie w stolicy Niemiec, aby od piątku (23 sierpnia) rywalizować o milion dolarów w ramach drugiego w tym roku turnieju CS:GO – StarLadder Major Berlin 2019. Polscy miłośnicy gry, dzięki transmisji najlepszych polskich influencerów gamingowych, takich jak Izak czy Saju, mogą na żywo śledzić topowe rozgrywki na Twitchu.

W ciągu ostatniego roku „Polish Gamers Observatory” zanotowało 5% wzrost liczby graczy PC w Polsce. Jak pokazują wyniki badania, ponad połowa z nas gra by się odstresować i zrelaksować. A jak już gramy, to systematycznie, przynajmniej kilka razy w tygodniu! Mając to na względzie, KFC wyszło z limitowaną ofertą skierowaną właśnie do polskich gamerów i ich followersów. Swoje doznania ze śledzenia rozgrywek najlepszych z najlepszych można teraz urozmaicić wyjątkowym mixem 1 nóżki, 3 stripsów, potrójnych frytek i 7 hot wingsów..

KFC wspiera StarLadder Major Berlin 2019 nie tylko sponsorując polską transmisję na platformie, ale także dołączając do swojej oferty wypełniony największymi przysmakami „Kubełek Gamera 1337”. Nieprzypadkowo w nazwie oferty użyto liczby 1337 – jak wszyscy gracze wiedzą, 1337 oznacza elitę i właśnie tak KFC chce, żebyśmy się czuli w tym ekscytującym dla świata gier czasie. Nowość, której promocja ogranicza się jedynie do akcji gamingowych na Twitchu, dostępna jest od 28 sierpnia jedynie w dostawie.

KFC w Polsce - w ramach akcji #GameOnKFC - od dawna integruje markę z gamingiem. W związku z tym oczywiście nie mogło zabraknąć naszego logo przy okazji rozgrywek w randze Major. Współpracujemy z najlepszymi gamingowymi influencerami, którzy nie tylko promują nasze produkty na wizji, ale też przygotowują związane z marką aktywacje na czatach Twitch’a. Twitch to dla KFC bardzo ważna platforma, tak samo jak jej użytkownicy. Stąd właśnie decyzja o docenieniu polskich graczy i stworzeniu limitowanej oferty z myślą właśnie o nich  – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Apreciation Manager w KFC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.