×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
KFC uśmierciło swoje frytki, bo były "do niczego"
KFC uśmierciło swoje frytki, bo były "do niczego"; fot. unsplash Aleks Dorohovich

KFC uśmierciło swoje frytki, bo były "do niczego"

Autor: Wirtualnemedia Opublikowano: 05 sierpnia 2023 13:33 | Zaktualizowano: 06 sierpnia 2023 13:12

KFC w Kanadzie urządziło symboliczny pogrzeb swoim frytkom. "Nasze stare frytki są do niczego. Dlatego chcemy się z nimi pożegnać".

Pogrzeb frytek w KFC

Insightem kampanii były wielokrotnie powtarzające się skargi klientów kanadyjskiego KFC na smak i jakość serwowanych przez sieć frytek.

– Wiedzieliśmy, że Kanadyjczycy nie znoszą naszych starych frytek, więc uznaliśmy to za okazję do pokazania naszym klientom, że ich głosy są słyszalne. Dowodem jest zmiana tej pozycji w naszym menu, chcieliśmy to zrobić w zabawny sposób – wyjaśnia Azim Akhtar, dyrektor marketingu KFC Canada.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym frytkom urządza się symboliczny pogrzeb. Na jednej z planszy widać napis „Słyszymy cię, Kanado". "Nasze stare frytki są do niczego. Dlatego chcemy się z nimi pożegnać".

Więcej na .wirtualnemedia.pl

 

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz