Partnerzy portalu
KFC: większość naszych nowych opakowań aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu W ekologiczne opakowania pakowane są m. in. kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC. Fot. Materiały prasowe

KFC: większość naszych nowych opakowań aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu

Autor: KG/horecatrends Data: 22 kwietnia 2022 10:15

Większość nowych opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są m.in. kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki - informuje KFC.

Już dwie trzecie konsumentów na całym świecie deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu - podaje w komunikacie prasowym KFC. 

Jak wylicza KFC, w ekologiczne opakowania pakowane są między innymi kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC. Shakes serwowane są w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50% z recyklingowego plastiku, a dania z KFC można zjadać ze smakiem przy użyciu drewnianych sztućców.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów od dawna już są dostępne tylko w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie gościa w restauracji.

Papierowe owijki do wrapów i burgerów pozbawione są chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, a więc nie zawierają substancji chemicznych, co czyni proces produkcyjny bardziej przyjazny środowisku - informuje KFC.

Podkreśla też, że papierowe kartoniki w KFC nie są sztucznie wybielane oraz posiadają certyfikat FSC potwierdzający, że drewno pozyskane do ich produkcji nie wpłynęło negatywnie na żywotność lasów oraz ich bogactw biologicznych. Warto o tym pamiętać, delektując się frytkami z KFC w papierowym opakowaniu.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Gość

    I co z tego że macie opakowania z odzysku, jak byś zobaczył jak to jest produkowane, to byś się zdziwił jak ja, a tak się składa że byłem przy produkcji opakowań,
    Swoją drogą chciałem dodać, że wsze produkty w postaci oczywiście pikantnych skrzydełek poszły na psy.
    Powinny być pikantne, a kolejny raz zwracamy produkt z powodu nie trzymania receptury ( pracowałem w Pepsico)
    ostatnie reklamacja w Wola Parku w Warszawie, miało być pikantne, a znowu lipa - wciskają że to Hot , ale niema nic z tym wspólnego. Raz może się zdarzyć, ale kolejne razy, to już lipa !!!!