Większość nowych opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są m.in. kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki - informuje KFC.
Już dwie trzecie konsumentów na całym świecie deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu - podaje w komunikacie prasowym KFC.
Jak wylicza KFC, w ekologiczne opakowania pakowane są między innymi kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC. Shakes serwowane są w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50% z recyklingowego plastiku, a dania z KFC można zjadać ze smakiem przy użyciu drewnianych sztućców.
Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów od dawna już są dostępne tylko w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie gościa w restauracji.
Papierowe owijki do wrapów i burgerów pozbawione są chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, a więc nie zawierają substancji chemicznych, co czyni proces produkcyjny bardziej przyjazny środowisku - informuje KFC.
Podkreśla też, że papierowe kartoniki w KFC nie są sztucznie wybielane oraz posiadają certyfikat FSC potwierdzający, że drewno pozyskane do ich produkcji nie wpłynęło negatywnie na żywotność lasów oraz ich bogactw biologicznych. Warto o tym pamiętać, delektując się frytkami z KFC w papierowym opakowaniu.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.