– Zdobywanie nowych gości jest ważne, jednak to tylko połowa sukcesu. W dzisiejszych realiach największą siłą lokalu są bowiem osoby, które do niego regularnie wracają. I to właśnie na nich skupiamy obecnie swoje działania marketingowe, tworząc coraz bardziej zindywidualizowane oferty – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci Koku Sushi.
Oprócz menu zmieniającego się wraz z porami roku, sieć proponuje także sezonowe wkładki z daniami i napojami niedostępnymi w standardowej karcie, festiwale tematyczne, kolacje z szefami kuchni czy noce sushi.
Wybrane lokale Koku Sushi wprowadziły także ofertę lunch bufetu w godzinach wczesnopopołudniowych oraz cateringów obsługujących wesela, eventy i imprezy rodzinne czy firmowe.
Jak zaznacza sieć, świetnym narzędziem do podtrzymywania relacji i komunikacji z gośćmi mogą być media społęcznościowe.
– Nie zostawiamy żadnego komentarza czy wiadomości prywatnej bez odpowiedzi. Zawsze szybko na nie reagujemy, dzięki czemu fani czują się zauważeni i docenieni. I tak w istocie jest. Każda opinia jest dla nas ważna i cenna. Za sprawą naszych procedur dzieje się to na poziomie całej sieci, ponieważ każdy lokal prowadzi swój oddzielny profil. To także pozwala zbudować silniejszą relację z odbiorcami – mówi Magdalena Matejczuk, manager sieci Koku Sushi.
Stali goście Koku Sushi mogą liczyć na różne bonusy, np. korzystając z programu lojalnościowego w aplikacji mobilnej. Za każde zamówienie zbierają punkty, które mogą później wymienić na złotówki, obniżając wartość kolejnego rachunku.
– Obecnie z naszej aplikacji korzysta ponad 30 tys. użytkowników. Jest to w pełni autorskie rozwiązanie, ponieważ zależało nam na bezpieczeństwie i jak największych korzyściach dla klientów. Przy użyciu aplikacji można złożyć zamówienie, za które otrzymuje się określoną liczbę punktów. Za niektóre dania można zyskać też punkty ekstra. Mamy ponadto wiele promocji dla bywalców Koku Sushi, dostępnych tylko w aplikacji. To z pewnością zachęca gości do zarejestrowania się w programie – mówi Urszula Olechno.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.