Partner portalu
Kolejne znane marki dołączyły do akcji #Środynazamówienie Kolejne znane marki dołączyły do akcji #Środynazamówienie, fot. unsplash/@introspectivedsgn

Kolejne znane marki dołączyły do akcji #Środynazamówienie

Do ogólnopolskiej akcji dołączyły już zarówno duże sieci takie jak, 7 Street – Bar & Grill, Burger King, Charlie Food & Friends, Costa Coffee, KFC, Makarun, MAX Premium Burgers, McDonald’s, Meet & Fit – Slow Food, Pizza Hut, Salad Story, Starbucks, Woody’s – Premium Burgers, Wrap Me, jak i lokalne restauracje min: OHY-AHY z Zielonej Góry czy Bistro Podwale z Sandomierza. Akcja wspiera biznes gastronomiczny poprzez zachęcenie jak największej liczby klientów do zamawiania posiłków w restauracjach za pośrednictwem dostępnych obecnie kanałów sprzedaży: na wynos, w dostawie oraz drive thru.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 05 maja 2020 14:49

Środy na zamówienie #smacznewsparcie to inicjatywa otwarta, w której wziąć mogą udział wszyscy restauratorzy, ale nie tylko. Organizatorzy zachęcają Polaków do wspierania akcji przede wszystkim poprzez zamawianie dań z ulubionych restauracji. Akcja pod patronatem Związku Pracodawców HoReCa wystartowała 22 kwietnia.

– W tej wyjątkowej sytuacji, w jakiej znalazła się branża restauracyjna potrzebne jest zarówno wsparcie instytucjonalne jak i ze strony klientów. Zamawiając na wynos czy w dostawie pomagamy przetrwać lokalom gastronomicznym, tym samym chroniąc miejsca pracy i gospodarkę. Dlatego cieszy nas informacja, że tak wiele biznesów restauracyjnych wspiera i promuje inicjatywę #środynazamówienie #smacznewsparcie – zakomunikował Zarząd ZP HoReCa

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.