Partnerzy portalu
Kompania Piwowarska: Piwo bezalkoholowe to obowiązkowy element oferty większości lokali fot. materiały prasowe

Kompania Piwowarska: Piwo bezalkoholowe to obowiązkowy element oferty większości lokali

Trend na piwa bezalkoholowe mocno nasilił się w minionym roku i dalej rozwija się w 2019 r. Wiodącą rolę wśród piw bez alkoholu lub o jego niskiej zawartości odgrywają połączenia piw z lemoniadą, co powoduje regularnie pojawiające się nowe pozycje piw smakowych w portfolio producentów piw. Modę na tego typu piwa zauważają także restauratorzy i wprowadzają je do menu w swoich lokalach.

Autor: Jakub Szymanek/horecatrends.pl Data: 29 sierpnia 2019 09:05

Coraz więcej konsumentów z różnych względów rezygnuje ze spożywania alkoholu, ale chce delektować się smakiem piwa. Dostrzegają to koncerny piwne oraz restauracje, które stale poszerzają swoje oferty o bezalkoholowe warianty.

– Piwo bezalkoholowe stanowi obecnie obowiązkowy element oferty większości lokali. To doskonałe rozwiązanie w przypadku klientów, którzy z różnych powodów nie mogą spożywać alkoholu, a zarazem chcą nadal cieszyć się smakiem piwa. Takich osób jest coraz więcej, dlatego z każdym rokiem obserwujemy coraz większą rolę piwa bez procentów również w biznesie gastronomicznym i rosnący ich udział w sprzedaży – tłumaczy Piotr Tomalak, dyrektor ds. rozwoju gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.

Browar analizując trendy konsumenckie, w swoich lokalach Kozlovna również serwuje piwa bezalkoholowe.

– W obu lokalach Kozlovna oferujemy piwo prawdziwie bezalkoholowe – Lech Free 0,0%. Ta największa w Polsce marka piwa bezalkoholowego doskonale sobie radzi: w pierwszym kwartale bieżącego roku trzykrotnie zwiększyliśmy jej sprzedaż w gastronomii w porównaniu do pierwszego kwartału 2018 r. Duże znaczenie w kategorii piw bezalkoholowych mają warianty smakowe. W tym roku na rynku pojawiły się nasze dwie owocowe nowości, Lech Free 0,0% Granat i Acai oraz Lech Free 0,0% Pomelo i Grapefruit, które dołączyły do znanego i lubianego wariantu Limonka z Miętą – dodaje Piotr Tomalak.

Czytaj więcej: Kompania Piwowarska inwestuje w rynek HoReCa i buduje sieć własnych restauracji (duży wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.