Partnerzy portalu
Kozlovna: Szacujemy roczną sprzedaż piwa w lokalach na poziomie 500-700 hektolitrów fot. facebook.com/kozlovnanasoli

Kozlovna: Szacujemy roczną sprzedaż piwa w lokalach na poziomie 500-700 hektolitrów

Kompania Piwowarska otworzyła w 2019. dwie restauracje pod szyldem Kozlovna. Jak mówi nam Piotr Tomalak, dyrektor ds. rozwoju gastronomii w Kompanii Piwowarskiej, sprzedaż piwa we wspomnianych lokalach szacuje się na poziomie 500-700 hektolitrów. Czy takie wyniki spowodują pojawianie się kolejnych Kozlovnych w innych miastach?

Autor: Jakub Szymanek/horecatrends.pl Data: 19 września 2019 08:50

– Kozlovna to koncept, który z powodzeniem funkcjonuje u naszych południowych sąsiadów. Czesi są uważani za znawców i miłośników piwa, celebrują jego picie i spędzany przy nim czas. Polacy odnoszą się do tej postawy z sympatią i chętnie dają się wciągać w świat tej radosnej, ale jednocześnie rozsądnej konsumpcji, obfitującej w liczne ciekawe rytuały. Z tego powodu uznaliśmy, że warto przeszczepić ideę Kozlovny na polski grunt. Jest ona atrakcyjna dla piwoszy nie tylko dlatego, że stoi za nią fascynująca, niezwykle bogata i rozwinięta czeska kultura piwna. Równie ważne jest to, że przedsięwzięciu temu patronuje Kozel – najczęściej wybierane przez Czechów piwo.  Dzięki restauracjom Kozlovna chcemy umożliwiać entuzjastom piwa rozkoszowanie się nim w prawdziwie czeskim stylu. Pragniemy także przybliżyć Polakom typowo czeskie rytuały – tłumaczy Piotr Tomalak, dyrektor ds. rozwoju gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.

Jak wspomniał Piotr Tomalak, Kozel jest najczęściej wybieranym piwem przez Czechów. A jak wygląda jego sprzedaż w Kozlovnych?

– Szacujemy roczną sprzedaż piwa w lokalach Kozlovna na poziomie 500-700 hektolitrów, co daje średnio 120 000 standardowych kufli – wylicza dyrektor. 

Wydaje się, że wynik może być odbierany jako satysfakcjonujący, albowiem Kompania Piwowarska chce rozbudowywać sieć.

– W tym roku planujemy otwarcie jeszcze dwóch lokali pod szyldem Kozlovna, zaś w kolejnych latach nie wykluczamy otwierania kolejnych –  mówi Piotr Tomalak. 

Czytaj więcej: Kompania Piwowarska inwestuje w rynek HoReCa i buduje sieć własnych restauracji (duży wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.