Do Polski i Czech wejdzie sieć restauracji ze smażonym kurczakiem Popeyes. W planach jest otwarcie 600 restauracji w tych krajach w ciągu 10 najbliższych lat. Restauracje Popeyes mają ruszyć już w 2023 r.
Restaurant Brands International i McWin rozwiną sieci Burger King i Popeyes w Europie Wschodniej - poinformowała Restaurant Brands International.
Restauracje Popeyes serwujące smażonego kurczaka oraz nowe lokale znanego już Burger Kinga mają powstawać w Polsce już w 2023 r. Nowe restauracje będą wyposażone w cyfrowe ekrany zamówień, zamówienia mobilne, obsługę stolików i dostawę, aby goście mogli zamawiać jedzenie tak, jak lubią - czytamy w komunikacie prasowym.
W planach jest otwarcie 600 restauracji Popeyes w Polsce i Czechach w ciągu 10 najbliższych lat. Dyrektorem marketingu Popeyes Polska oraz Popeyes Cesko został Jakub Aleksandrowicz - wcześniej przez 6 lat był szefem marketingu Pasibusa.
Założona w Nowym Orleanie w 1972 roku firma Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Popeyes wyróżnia się wyjątkowym menu w stylu nowoorleańskim, obejmującym pikantnego kurczaka, polędwiczki z kurczaka, smażone krewetki i inne regionalne produkty.
Pasja sieci do dziedzictwa Luizjany i aromatycznych, autentycznych potraw pozwoliła firmie stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, posiadającą ponad 3800 restauracji w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. W Europie lokale Popeyes działają w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Hiszpanii i Szwajcarii.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.