Sieć Żabka odniosła się do komentowanej w internecie akcji promocyjnej, w ramach której przy zakupie papierosów sklep oferuje hot doga za złotówę. Oferta jest kierowana do pełnoletnich użytkowników aplikacji Żappka - informuje money.pl.
O niestandardowej promocji Żabki zrobiło się głośno po wpisie opublikowanym w mediach społecznościowych przez aktywistę Jana Śpiewaka.
Na załączonych grafikach sieć sklepów informuje o akcji promocyjnej, polegającej na możliwości zakupu hot doga za 1 zł przy jednoczesnym zakupie papierosów. Klienci, spełniając wspomniany warunek, mogą też kupić za złotówkę kanapkę lub kawę - czytamy na money.pl.
Portal skontaktował się z siecią, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Zdaniem przedstawicieli Żabki akcja promocyjna jest przeprowadzona zgodnie z prawem i nie jest reklamą skierowaną do szerokiego odbiorcy.
Według biura prasowego Żabki, opisywana oferta jest kierowana wyłącznie do pełnoletnich, zdefiniowanych użytkowników i z wykorzystaniem ich indywidualnych interfejsów aplikacji mobilnej. "Wszyscy adresaci tej oferty wyrazili wcześniej zgodę na możliwość przekazywania im takich informacji, zgodnie z obowiązującym regulaminem" - informuje portal.
Żabka w ten sposób komentuje sytuację:
Jak informowaliśmy wczoraj, krytyczne głosy dotyczące sposobu prezentowania naszej oferty są dla nas bardzo istotne. Zgadzamy się, że nawet w przypadku braku przesłanek prawnych, tak jak ma to miejsce w obecnej sytuacji, komunikacja może być niewłaściwa z innych powodów. Dlatego zdecydowaliśmy o wycofaniu komunikacji tej konkretnej oferty, co ma miejsce dzisiaj. Niezależnie od tej decyzji, uzgodniliśmy zaostrzone kryteria dla przyszłych działań komunikacyjnych. Jesteśmy przekonani, że to pozwoli uniknąć kontrowersji w przyszłości i Żabka będzie kojarzona jedynie z pozytywnie odbieranym przekazem - informuje biuro prasowe sieci Żabka.
Nie przegap najważniejszych wiadomości