McDonald's przywraca swojego kultowego złodzieja burgerów do promocji ulepszonych wersji kanapek. Hamburglar pojawia się w nowych spotach sieci.
McDonald's przywraca swoją marketingową postać "Hamburglar", który promował ofertę sieci w latach 70. i 80., ale został wycofany ponad 20 lat temu. Był on przedstawiany w reklamach jako ubrany w pasiasty dres psotnik, który nie cofnie się przed niczym, przez ukraść tacę burgerów!
Hamburglar ma promować nową, ulepszoną ofertę McDonald's. Fastfoodowy gigant stawia na bardziej chrupiące bułki i mocnej ciągnący ser, w Big Macach pojawia się również więcej sosu, a biała cebula jest grillowana razem z burgerami.
Odświeżone kanapki to Big Mac, McDouble, cheeseburger, podwójny cheeseburger i hamburger.
Hamburglar powraca do McDonald's w niezmienionej wersji - ubrany w pasiasty więzienny strój, kapelusz i żółtą pelerynę.
- Przywróciliśmy ulubieńca McDonald's – Hamburglara – ponieważ czy jest lepszy sposób na pokazanie, jak dobre są nasze burgery, niż wypuszczenie na wolność najsłynniejszego złodzieja burgerów w naszej kampanii marketingowej - powiedział w oświadczeniu Tariq Hassan, dyrektor ds. Marketingu i obsługi klienta McDonald's w USA.
W nowych spotach pokazany jest Hamburglar obserwujący lokalny McDonald's, gdzie dostrzega odświeżone wersje burgerów. Następnie wpada do restauracji i kradnie tacę z hamburgerami.
Zmiana menu McDonald's pojawia się w trakcie restrukturyzacji firmy. Na początku tego roku spółka zwolniła setki pracowników w swoich biurach korporacyjnych, obniżając wynagrodzenia i świadczenia oraz zamknęła biura terenowe.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.